Stream.cz uvede na podzim nový seriál Autobazar Monte Karlo
27. července 2015
Spolupráce internetové televize Stream.cz a společnosti Negativ pokračuje. Po úspěchu politické satiry Kancelář Blaník, jejíž třetí sérii završil speciální díl Selfíčko s Gerem premiérově promítaný na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary, připravují společně další sitcom. Nový komediální seriál vzniká pod režisérskou taktovkou Jana Prušinovského a Stream.cz jej pod názvem Autobazar Monte Karlo uvede na podzim letošního roku.
Děj dvanácti dílů Autobazaru Monte Karlo, jak samotný název napovídá, se odehrává v provinčním autobazaru, ze kterého se Petr Čtvrtníček coby podnikavý majitel Karel Čížek snaží udělat prosperující podnik. Jeho svérázným prodejním technikám přitom více či méně nečinně přihlíží dva zaměstnanci – mechanik Bóďa a asistentka Bublina v podání Jaroslava Plesla a Lucie Polišenské. V dalších rolích se objeví Leoš Noha, Lenka Krobotová nebo Eva Nosálková, režie se ujal Jan Prušinovský. Po Marku Najbrtovi, Bohdanu Slámovi a Jaroslavu Fuitovi je tak režisér seriálů Okresní přebor, Čtvrtá hvězda nebo sociálního dramatu Kobry a užovky dalším z oceňovaných tvůrců, který je podepsán pod internetovým seriálem.
Fotografie v tiskové kvalitě ke stažení ZDE (foto: Stream.cz)
„Vzniku Autobazaru Monte Karlo předcházelo vyslechnutí řady těžko uvěřitelných historek vyprávěných samotnými zákazníky, přičemž nezřídka jsme jimi byli my sami. Nejbohatší zkušenosti má v tomto směru Petr Čtvrtníček, který už stihl vystřídat asi třicet aut, přičemž devětadvacet z nich byly ojetiny. Ta kódovaná hantýrka, triky a divadýlko se jen tak nevidí. Když se člověk dokáže povznést nad to, že je při nákupu zánovního vozu s největší pravděpodobností právě okrádán, náramně se u toho pobaví,“ říká šéfproducent internetové televize Stream.cz Lukáš Záhoř a zároveň potvrzuje, že právě Autobazar Monte Karlo nahradí v podzimním programovém schématu populární politickou satiru.
„Po třech sériích Kanceláře Blaník jsme se s tvůrčím týmem dohodli na podzimní pauze a pokračování čtvrté řady od začátku příštího roku. Současně jsme ale přijali další seriálovou výzvu a pustili se s částí scenáristického týmu do nového sitcomu. Ačkoli jde o naprosto odlišný žánr než je Blaník, doufáme ve spokojenost a pobavení diváků a zároveň nás těší kontinuální spolupráce s internetovou televizí Stream.cz,“ dodává producent Milan Kuchynka.
Nový seriál Autobazar Monte Karlo uvede internetová televize Stream.cz v září letošního roku, sledovat dění okolo jeho natáčení ale můžete už nyní na Facebooku.
Fotografie v tiskové kvalitě ke stažení ZDE (foto: Stream.cz)
Televize Seznam navázala na úspěšný prosinec a zaznamenala meziroční nárůst podílu ve sledovanosti i v lednu. V cílové skupině 18-69 let zvýšila denní share na 1,76 %. Výrazné navýšení zaznamenala televizní stanice i o víkendu. V meziročním srovnání se denní share v sobotu zvýšil o 54 % na 2,08 % a v neděli o 38 % na 1,57 …
Denně přijme služba Seznam.cz Email průměrně 76 milionů zpráv, z nichž více než polovinu tvoří obchodní sdělení. Do každé aktivní schránky je tak průměrně doručeno zhruba 200 newsletterů nebo reklamních nabídek za měsíc. Přesně před deseti lety proto Seznam.cz zavedl ve svých e-mailových schránkách složku Hromadné, díky níž mají uživatelé lepší přehled ve svých příchozích e-mailech.
V únoru nastoupil na pozici vedoucího domácí redakce Seznam Zpráv zkušený novinář a publicista Pavel Švec, který do konce loňského roku působil na pozici šéfredaktora Aktuálně.cz. „Domácí rubrika bývá pulsujícím srdcem každé redakce, což platí i pro Seznam Zprávy. Jsem rád, že se do jejího čela postaví skvělý novinář s rozsáhlou zkušeností s vedením kvalitního žurnalistického týmu. Věřím …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.