V posledních třech letech se počet přidaných inzerátů s obnošenými svatebními šaty na portálu Sbazar.cz zvýšil o celou třetinu. Češky letos šaty nejvíce prohlížely v neděli 28. června, kdy si během jednoho dne zobrazily více jak 11 tisíc inzerátů s použitými svatebními šaty. K nákupům se však budoucí nevěsty nejčastěji odhodlávaly v únoru, kdy byly na serveru Sbazar.cz svatební šaty hledány téměř dvou tisíckrát. V první trojici regionů, kde byla po obnošených šatech největší poptávka, se kromě první Prahy a druhého Moravskoslezského kraje ocitla Jižní Morava a předběhla tak větší Středočeský kraj.
Stabilní nárůst počtu inzerovaných použitých svatebních šatů a jejich nákupy dokazují, že Češky na tak významné události, jakou je svatba, šetří čím dál víc. Za poslední tři roky se počet nově přidaných inzerátů s obnošenými svatebními šaty na portálu Sbazar.cz zvýšil o celou třetinu. V prvním půlroce roku 2013 Češky inzerovaly 4 325 šatů, zatímco ve stejném období letošního roku jich bylo 6 442. Spolu s růstem nabídky, roste však i poptávka po obnošených svatebních šatech. Ta se dokonce zvedla o celých 42 %. Přesně o tolik více nastávajících nevěst odpovědělo od ledna do června 2015 na inzerát se svatebními šaty z druhé ruky než ve stejném období před dvěma roky. Těchto reálných poptávek bylo v roce 2015 neskutečných 7 771.
Jak jsou na tom budoucí novomanželky v jednotlivých krajích? Více než tisíc poptávek po obnošených šatech se objevilo pouze v Praze. Svatební šaty se v Praze hledaly dokonce o třetinu více než v žebříčku druhém Moravskoslezském kraji. První trojici uzavírá Jihomoravský kraj, kde měly nastávající nevěsty o obnošené šaty větší zájem než například ve Středočeském kraji, ačkoliv je co do počtu obyvatel ten Středočeský větší. Podle slov produktového manažera Sbazar.cz Pavla Koláře, „se Jižní Morava nezapřela ani v případě prodeje svatebních šatů. Svatební šaty zde totiž ženy letos prodávaly více jak ve větším moravskoslezském regionu. Vše tak ukazuje na to, že ani svatební šaty z druhé ruky již dnes nejsou tabu v žádné části ČR a mohou zejména mladým párům ušetřit část nákladů na svatební den.“
Nechávají Češky výběr šatů i z druhé ruky na poslední chvíli?
To, že je léto v České republice časem svateb, asi nikdo nepopře. Ve kterém ročním období se však ženy pro výběr šatů rozhodují? Nejfrekventovanějšími dny pro brouzdání a prohlížení svatebních šatů na webu Sbazar.cz se za posledního půlroku staly dny červnové. Přičemž dnem, kdy si Češky nejvíce obnošené šaty prohlížely, byla neděle 28. června 2015. Budoucí nevěsty si během jednoho dne zobrazily na 11 120 použitých svatebních šatů.„O tom, že se však jednalo pouze o předběžné plány nebo sny, svědčí fakt, že obdobím, kdy přichází nejvíce skutečných poptávek, je zima,“ doplňuje Pavel Kolář. K nákupům se Češky nejčastěji odhodlaly právě v únoru, kdy Sbazar.cz obdržel na 1 897 reakcí na inzerované svatební šaty. Zatímco v červnu 2015 bylo reakcí o 43 % méně. Z dat ze serveru Sbazar.cz to tedy vypadá, že si Češky již v létě investici dobře promýšlejí, a své sny realizují v zimě, kdy šaty kupují.
Na Sauto.cz jsme nasadili doplňující funkci v podobě zrcadlení nabídek na Sbazar.cz. Pokud tedy využíváte k prezentaci svých inzerátů na Sauto předplacené databáze, nově si můžete objednat i rozšiřující funkci Zrcadlení. Ta automaticky přenese inzeráty z profilu Sauto na Sbazar. Automatické zrcadlení můžete využívat v případě, že máte předplacenou databázi Sauto 10, Sauto 100, Sauto …
Nákupní rádce Zboží.cz nezahálí ani během hlavní e-commerce sezóny a přináší poslední letošní produktové novinky. Personalizovaná homepage, řízení inzerce na Seznamu na jednom místě a pokles ceny ve výsledcích hledání přináší našim inzerentům další možnosti jak zasáhnout a zaujmout potenciální zákazníky.
Menopauza představuje v naší společnosti stále tabu a téma, o kterém se příliš nemluví. Přitom jde o přirozenou fázi života, jež přináší velké změny a výzvy. Společně se značkou Feminus jsme se zaměřili nejen na přínos tohoto doplňku stravy, ale i na problémy, které ženy v období menopauzy doprovázejí. V rámci kampaně jsme proto kromě testování provedli i průzkum, abychom lépe pochopili jejich potřeby a obavy. A jaký byl výsledek?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.