Kazma konečně ukázal, jak to bylo s falešným Jimem Carreym na Českém lvu
11. listopadu 2015
V novém díle ONE MAN SHOW se sice Kazma sám označuje za „mrtvou internetovou legendu“, zároveň ale dokazuje, že slova o jeho velkolepém comebacku nebyla jen frází. Pořad internetové televize Stream.cz, se kterým se po roce vrátil na scénu, totiž v Česku skutečně nemá obdoby. Všehoschopnému moderátorovi a jeho týmu se v něm podařilo udělat z neznámého mladíka třiapadesátiletou hollywoodskou hvězdu a dostat ji nejen do přímého přenosu tuzemské veřejnoprávní televize, ale i na stránky světových médiích. Pravda, jak to bylo s falešným Jimem Carreym a jeho účastí na Cenách České filmové a televizní akademie Český lev, konečně vychází najevo.
Měsíce příprav a hodiny záznamů dokumentující detailní plány, strategická jednání a realizaci největšího podvodu, kterým nežila jen tuzemská média, ale který obletěl celý svět, má na svědomí Kazma. Téměř tři čtvrtě roku po slavnostním vyhlášení 22. ročníku Cen České filmové a televizní akademie Český lev přiznal, jak to bylo doopravdy s dvojníkem Jima Carreyho. O čem se tehdy jen spekulovalo, odhaluje nový díl ONE MAN SHOW. A o tom, že se jedná o „největší show českého internetu,“ kterou třicetiletý moderátor avizoval, už není pochyb. Podařilo se mu totiž, jak sám oscarový režisér Jan Svěrák připustil, „dokonale a profesionálně napálit“ ty, pro něž je práce s iluzemi a triky denním chlebem – Českou filmovou a televizní akademii.
„Tvorby Jana Svěráka a českých filmařů si vážíme. Naší motivací není dělat z lidí idioty. Jen jsme chtěli ukázat, kam až je možné zajít. Oni dělají svoji práci dobře, má to jediný háček – my taky. A jak je vidět, můžete dokázat, co budete chtít. Stačí mít odvahu o tom snít, inteligenci vytvořit realistický plán a vůli dotáhnout to až do konce,“říká Kazma, jehož mistrovský kousek ocenil i samotný Jim Carrey. Jeden z nejlepších komiků všech dob nezapřel smysl pro humor ani v soukromí a o geniálním podfuku informoval 14 milionů fanoušků, kteří ho sledují na sociální síti Twitter. A pobavit, to je, o co ve ONE MAN SHOW běží především.
Kazma (zdroj: Foto pro Stream.cz Matěj Sládek – v tiskové kvalitě ke stažení ZDE)
Seznam.cz ve spolupráci s komunikační platformou Munipolis nově poskytuje návštěvníkům své domovské stránky důležité ověřené aktuality od samospráv z jejich okolí či z oblasti, kterou si sami zvolí. Uživatelé se tak dozví o novinkách ze svého města včetně například krizových situací, termínů úředních povinností nebo kulturních akcí. Komunikační platformu Munipolis momentálně využívá ke komunikaci s občany 2600 samospráv …
Jiří Nádoba posílil od září redakci SZ Byznys jako její reportér. Přichází z vydavatelství Economia, kde v magazínu Respekt vedl domácí rubriku s názvem Agenda. „S Jirkou Nádobou jsme se potkali v několika redakcích a vždy mě inspirovala jeho kreativita a nadšení, se kterým se snažil čtenářům zprostředkovat byznysová témata. Je velkým profesionálem a pro byznysový tým …
Celoplošná Televize Seznam naváže podzimním programem na úspěšné 1. pololetí, ve kterém zvýšila meziroční nárůst sharu o 99 %*. Hlavními pilíři podzimního schématu budou úterní a čtvrteční české filmy, které doplní další dva dny s českým seriálovým obsahem. Nebudou chybět ale ani kultovní zahraniční filmy jako Pulp Fiction: Historky z podsvětí nebo Sin City ̶ město …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.