Jeden z nejkontroverznějších mužů českého showbyznysu, Kazma, lehkovážně hazarduje se životem. Za všechno přitom může další proslulý vtipálek, kterým není nikdo jiný než hollywoodský herec Jim Carrey. V médiích se jeden čas dokonce spekulovalo o tom, že se slavný hollywoodský herec stane hvězdou 22. ročníku Cen České filmové akademie Český lev. Nakonec se ukázalo, že šlo o největší český podvod, který obletěl planetu. Tímto činem se podařilo Kazmovi napálit takřka celý svět. Nyní o sobě dává neohrožený moderátor opět vědět. Může nás Kazma ještě překvapit?
Hvězdu internetové televize Stream.cz inspirovala k absolutně šílenému činu právě legendární komedie Yes Man, která byla přesně před sedmi lety uvedena na plátna českých kin. Kazma následoval svého oblíbence a po jeho vzoru se rozhodl na všechno říkat ANO a přijal tak životní výzvu.
Český Yes Man nikdy nešel vyšlapanou cestou a díky nápaditosti jeho vlastního týmu, který mu za jeho zády zinscenovat cestu kolem světa za deset dní, si dobrodružství s Kazmou užily i miliony diváků. Charismatický mladík už předčil všechny naše očekávání a představy. „Nevím, jestli bylo šílenější vyspat se s prostitutkou, která měla penis, nebo kupovat všemožné drogy v zemi, kde je za to trest smrti. Nejšílenější podle mě bylo to celé vůbec hecnout a prožít. Obletět za 10 dní dokola celý svět jen v tom, co máte zrovna na sobě a říkat po cestě na všechno jen “ANO”, to bylo komplexně to nejšílenější,“ dodává Kazma, který i přes svůj ohromný strach z lítání tuto výzvu přijal.
Kazma se svým týmem (zdroj: Foto pro Stream.cz Matěj Sládek – v tiskové kvalitě ke stažení ZDE)
Není snad nic, co by tenhle muž nedokázal pokořit. Dokáže nás však ještě něčím překvapit? Co chystá Kazma dál? „V tomto roce bude pokračovat druhá série ONE MAN SHOW v duchu, který jsme nastínili v posledních měsících. Půjdeme za hranu všeho, co jste dosud mohli v médiích vidět a nezastavíme se před ničím. Držíme koncept “no concept show”, nikdy nebudete vědět, co se v příštím díle odehraje a kdy se třeba právě vám objevíme za zády. Jediné co chceme, abyste věděli je to, že to bude vždycky velkej nářez,“ prozrazuje své plány všehoschopný moderátor.
Kazma jde ve své show za hranice všeho, co jste dosud mohli v médiích vidět a nezastaví se před ničím(zdroj: Foto pro Stream.cz Matěj Sládek – v tiskové kvalitě ke stažení ZDE)
Společnost Seznam.cz nově nabízí uživatelům možnost zobrazení svých stránek bez display, video a audioreklamy. Produkt Seznam bez reklam, který nahradí a rozšíří stávající službu Seznam Premium, je možné předplatit za měsíční poplatek 179 korun. „Na službách Seznamu pracujeme s reklamou velmi šetrně tak, aby byla pro naše uživatele co nejvíce přívětivá a nerušila jejich zážitek. …
Blogovací platforma známá jako Seznam Médium mění svůj název na Médium. Jde o veřejně dostupnou službu, na které mohou přihlášení uživatelé Seznam.cz svobodně vyjadřovat a publikovat své názory. Nejedná se o obsah či postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.
Od 11. března každý týden čeká na fanoušky hokeje nový dvacetiminutový videopořad Sport.cz nazvaný Zaostřeno na play off. Redaktoři Jan Škvor, Martin Kézr a Robert Sára s renomovanými osobnostmi tuzemské hokejové scény analyzují konkrétní sestřihy a momenty z dění na ledě v bojích o extraligový titul. Mezi tradiční hosty budou patřit bývalí hokejisté Jaroslav Bednář a …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.