V pondělí 11. 1. 2016 v 11 hodin se na serveru Novinky.cz spustí první reklama, která pomáhá. Hrdinou se stane každý, kdo ji kliknutím aktivuje a věnuje pět minut svého času na dosažení jednoho tisíce kliků. Tím zajistí 50 korun pro medvídka Teribear. Cílem této unikátní akce je získat co největší množství kliků, které budou proměněny na peníze. Ty Nadace Terezy Maxové dětem použije na dobrou věc a pomůže potřebným dětem ve vzdělání a rozvoji. Garantem akce je společnost Seznam.cz a patronem se stala ING Bank.
O kampani
Jde o unikátní reklamní kampaň, která v České republice dosud nebyla realizována. Jejím autorem je Pavol Lukáč, key account manažer ve společnosti Seznam.cz. „Reklamy, se kterou se všude kolem setkáváme, je nepřeberné množství a jde v ní především o jedno: prodat produkt či konkrétní službu. Napadlo mne celé to otočit a dát tak lidem do rukou reklamní banner, s nímž v pěti minutách mohou někomu pomoci. Nyní dostávají příležitost pomoci těm, kteří to potřebují nejvíc, dětem. Jsem rád, že pracuji ve společnosti, kde mohu takové nápady realizovat,“ komentuje Pavol Lukáč.
Sebelepší myšlenka se však nezrealizuje bez odvážného klienta, který se rozhodne jako první netradiční kampaň vyzkoušet. Poděkování patří tedy nejen Nadaci Terezy Maxové dětem, ale i partnerovi, jenž se rozhodl lidmi naklikanou částku proplatit. Této štědré role se zhostila ING Bank. „V roce 2005 byl založen ING Bank Fond Nadace Terezy Maxové dětem, letos tedy oslavíme již jedenáctiletou spolupráci. Za tu dobu se nám podařilo podpořit již téměř tisíc konkrétních projektů, které pomohly znevýhodněným dětem z dětských domovů v oblasti vzdělání a rozvoje jejich talentu. Spolupráci chceme i nadále rozvíjet a stát se patronem tohoto projektu bylo pro nás přirozeným rozhodnutím,“ říká Jindra Machačová, Product Marketing Specialist ING Bank.
Jak funguje první reklama, která pomáhá?
Čtyři kroky a pět minut času může z každého udělat hrdinu. Je to snadné. Medvídek Teribear je průvodcem 1 000 kliknutí a dovede vás až k vítěznému cíli. Každý, kdo nasbírá částku 50 korun, může výkon sdílet na svém facebookovém profilu a ukázat přátelům, že pomáhat není nijak složité. Reklama bude umístěna na serveru Novinky.cz v období 11. 1. – 19. 1. 2016. „Projekt TERIBEAR dlouhodobě podporuji hned z několika důvodů. Přináší hravou a zajímavou formu pomoci, do níž se může zapojit opravdu každý, kdo chce podpořit konkrétní děti, které to potřebují. Někdo může naklikat tisíc kliků, jiný koupit jakýkoli výrobek z TERIBEAR kolekce – podstatné je, že pomůže právě tím způsobem, jaký je mu nejpřirozenější. Ta pestrost možností a způsobů pomoci mě na projektu baví. Dostává pomoc dětem do každodenního života,“ říká Renata Langmannová, ambasadorka medvídka Teribear.
Renata Langmannová, ambasadorka Medvídka Teribear. Obrázek ve větší kvalitě ke stažení.
Komu reklama pomáhá?
Medvídek Teribear je maskot a též název projektu Nadace Terezy Maxové dětem. Projekt byl zahájen v roce 2009, kdy si vzal za cíl podporovat opuštěné a znevýhodněné děti. Jeho hlavním smyslem je podporovat návrat dětí do rodinného prostředí. Rovněž pomáhá maminkám v nouzi, aby své děti zvládly vychovávat samy a dokázaly jim dát péči, jakou potřebují. Tím podporuje snahu o udržení biologické rodiny pohromadě tam, kde je pro děti jinak bezpečná, a brání umístění dětí do ústavu. „Protože pomoci není nikdy dost, jsem ráda, že můžeme díky tomuto unikátnímu projektu a spojení sil společnosti Seznam.cz a ING Bank svou pomoc rozšířit. Méďa hrdina tentokráte podpoří děti z dětských domovů ve vzdělávání, koníčcích a zájmech. Zapojit se může každý – hned teď!“ dodává Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.
Průvodce první reklamou, která pomáhá
Krok první: Staň se hrdinou a přijmi výzvu! Kliknutím na reklamu ji otevři.
V našem newsletteru občas propadáme pesimismu z krize tradičních médií. Dnes pro vás ale máme dobré zprávy – stále se objevují nové projekty, které se rozhodly vydat klasickou cestou seriózní žurnalistiky. Na závěr našeho seriálu jsme pro vás vybrali ty nejzajímavější z nich, které se rozhodly nespoléhat na velké mediální domy a vydaly se vlastní cestou.
Od září pro vás pod novým názvem Seznam se s médii pravidelně připravujeme přehled toho nejdůležitějšího ze světa médií. Listopadové vydání nám tentokrát dalo zabrat – v našem seriálu o hlavních českých mediálních domech jsme se totiž postupně dostali až k Seznamu. Psát o nás samotných je občas jako bruslit po tenkém ledě, výsledek vám ale nabízíme s čistým svědomím a jako bonus přidáváme i tři filmové tipy!
Kdo jsou majitelé největších soukromých redakcí a která média mají vlastně v Česku největší vliv? V dalších odstavcích se dozvíte nejen odpovědi na tyto otázky, ale také stručné zpravodajství z mediálního světa nebo náš Tip měsíce na podcast, který by vám neměl uniknout.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.