11. 1. 2016

Medvídek Teribear hledá hrdiny: Vašich pět minut pomůže dětem z dětských domovů

V pondělí 11. 1. 2016 v 11 hodin se na serveru Novinky.cz spustí první reklama, která pomáhá. Hrdinou se stane každý, kdo ji kliknutím aktivuje a věnuje pět minut svého času na dosažení jednoho tisíce kliků. Tím zajistí 50 korun pro medvídka Teribear. Cílem této unikátní akce je získat co největší množství kliků, které budou proměněny na peníze. Ty Nadace Terezy Maxové dětem použije na dobrou věc a pomůže potřebným dětem ve vzdělání a rozvoji.  Garantem akce je společnost Seznam.cz a patronem se stala ING Bank.

O kampani

Jde o unikátní reklamní kampaň, která v České republice dosud nebyla realizována. Jejím autorem je Pavol Lukáč, key account manažer ve společnosti Seznam.cz. „Reklamy, se kterou se všude kolem setkáváme, je nepřeberné množství a jde v ní především o jedno: prodat produkt či konkrétní službu. Napadlo mne celé to otočit a dát tak lidem do rukou reklamní banner, s nímž v pěti minutách mohou někomu pomoci. Nyní dostávají příležitost pomoci těm, kteří to potřebují nejvíc, dětem. Jsem rád, že pracuji ve společnosti, kde mohu takové nápady realizovat,“ komentuje Pavol Lukáč.

Sebelepší myšlenka se však nezrealizuje bez odvážného klienta, který se rozhodne jako první netradiční kampaň vyzkoušet. Poděkování patří tedy nejen Nadaci Terezy Maxové dětem, ale i partnerovi, jenž se rozhodl lidmi naklikanou částku proplatit. Této štědré role se zhostila ING Bank. „V roce 2005 byl založen ING Bank Fond Nadace Terezy Maxové dětem, letos tedy oslavíme již jedenáctiletou spolupráci. Za tu dobu se nám podařilo podpořit již téměř tisíc konkrétních projektů, které pomohly znevýhodněným dětem z dětských domovů v oblasti vzdělání a rozvoje jejich talentu. Spolupráci chceme i nadále rozvíjet a stát se patronem tohoto projektu bylo pro nás přirozeným rozhodnutím,“ říká Jindra Machačová, Product Marketing Specialist ING Bank.

Jak funguje první reklama, která pomáhá?

Čtyři kroky a pět minut času může z každého udělat hrdinu. Je to snadné. Medvídek Teribear je průvodcem 1 000 kliknutí a dovede vás až k vítěznému cíli. Každý, kdo nasbírá částku 50 korun, může výkon sdílet na svém facebookovém profilu a ukázat přátelům, že pomáhat není nijak složité. Reklama bude umístěna na serveru Novinky.cz v období 11. 1. – 19. 1. 2016.  „Projekt TERIBEAR dlouhodobě podporuji hned z několika důvodů. Přináší hravou a zajímavou formu pomoci, do níž se může zapojit opravdu každý, kdo chce podpořit konkrétní děti, které to potřebují. Někdo může naklikat tisíc kliků, jiný koupit jakýkoli výrobek z TERIBEAR kolekce – podstatné je, že pomůže právě tím způsobem, jaký je mu nejpřirozenější. Ta pestrost možností a způsobů pomoci mě na projektu baví. Dostává pomoc dětem do každodenního života,“ říká Renata Langmannová, ambasadorka medvídka Teribear.

image

Renata Langmannová, ambasadorka Medvídka Teribear. Obrázek ve větší kvalitě ke stažení.

Komu reklama pomáhá?

Medvídek Teribear je maskot a též název projektu Nadace Terezy Maxové dětem. Projekt byl zahájen v roce 2009, kdy si vzal za cíl podporovat opuštěné a znevýhodněné děti. Jeho hlavním smyslem je podporovat návrat dětí do rodinného prostředí. Rovněž pomáhá maminkám v nouzi, aby své děti zvládly vychovávat samy a dokázaly jim dát péči, jakou potřebují. Tím podporuje snahu o udržení biologické rodiny pohromadě tam, kde je pro děti jinak bezpečná, a brání umístění dětí do ústavu. „Protože pomoci není nikdy dost, jsem ráda, že můžeme díky tomuto unikátnímu projektu a spojení sil společnosti Seznam.cz a ING Bank svou pomoc rozšířit. Méďa hrdina tentokráte podpoří děti z dětských domovů ve vzdělávání, koníčcích a zájmech. Zapojit se může každý – hned teď!“ dodává Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.

 

Průvodce první reklamou, která pomáhá

Krok první: Staň se hrdinou a přijmi výzvu! Kliknutím na reklamu ji otevři.

Obrázek ve větší kvalitě ke stažení.

Krok druhý: Klikáním na medvídka Teribeara nasbíráš peníze, které pomůžou dětem z dětských domovů.

image

Obrázek ve větší kvalitě ke stažení.

Krok třetí: Dosáhni jednoho tisíce kliknutí a částky 50 korun.

image

Obrázek ve větší kvalitě ke stažení.

Krok čtvrtý: Sdílej své hrdinství na svém Facebooku a ukaž přátelům, že pomoci je snadné. Stačí pouhých pět minut času a hbitý prst.

Táňa Lálová,

PR Specialistka