Kupi.cz, které pomáhá lidem plánovat nákupy, spustilo čtyři nové reklamní formáty. Obchodní řetězce, ale i další prodejci a výrobci, mohou ode dnešního dne inzerovat prostřednictvím formátů Vendor, Middle, Bottom nebo Video Bottom. Společně s tím prošla služba také grafickou proměnou a došlo i k vylepšení jejích funkcí.Praktičtěji nyní funguje například nákupní seznam.
Nové reklamní plochy největšího českého portálu zaměřeného na online distribuci letáků, katalogů a akčních nabídek nahrazují větší množství malých reklamních formátů, které obchodníci služby nabízeli doposud. „Velké bannery, jakými jsou ty ve formátu VendoraBottom, podle nás plní zadavatelům dobrou službu i v okamžiku, kdy na ně zrovna nikdo nekliká. Zvyšují totiž povědomí o značce zadavatele. Jakmile na ně lidé klikají, pak zase dosahují vyššího konverzního poměru, což jsme si v Seznam.cz odzkoušeli třeba i na nové verzi serveru Hry.cz,“ vysvětluje Martina Králíková, manažerka Kupi.cz. Na více než 900 tisíc reálných uživatelů měsíčně mohou obchodní řetězce, prodejci a výrobci účinně cílit i prostřednictvím reklamního formátuMiddlemezi stránkami letáků aVidea Bottom. „Pokud se inzerent rozhodne prezentovat prostřednictvím 30vteřinového videa, výrazně jej to odliší od konkurence,“ doplňuje Martina Králíková.
Díky stabilní základně uživatelů Kupi.cz mohl Seznam.cz od té doby, co do služby majetkově vstoupil, sbírat podněty k jejímu zlepšení. Nové Kupi.cz si mohli lidé v uplynulém měsíci vyzkoušet prostřednictvím odkazu na stránce služby, který jim po kliknutí zobrazil verzi novou. Na základě tohoto testování jsme zjistili, že v redesignovaném Kupi.cz s lepšími funkcemi stráví lidé více času a zajímají je také více detaily produktů.Kromě toho, že prošla služba také grafickou proměnou, došlo i k vylepšení jejích funkcí. Ty si od 2. března vyzkouší naostro všichni, kteří na službu zavítají. Lépe nyní funguje například nákupní seznam, který je lidem během plánování nákupu neustále zobrazen. Lidé si také mohou srovnávat zboží identické váhové hmotnosti. Například u čokolád je možné porovnat výhodnost konkrétních vybraných gramáží, což se hodí při nakupování ve více obchodních domech. Tomu, že Kupi.cz šetří lidem nejen peníze, ale i čas, nasvědčuje, že si zde mohou nastavit sledování jakýchkoliv produktů, kategorií nebo letáků. Namísto probírání se naslepo slevami stačí počkat na zaslané e-mailové upozornění.
Kupi.cz funguje i v mobilní aplikaci se systémem Android. K dnešnímu dni si ji stáhlo již 110 tisíc lidí. Aplikace pro iOS je do budoucna také v plánu. V brzké době spustíme také responzivní verzi, která poslouží pro pohodlný výběr zboží k nákupu i z mobilních zařízení.
Nákupní rádce Kupi.cz spustil na svém online magazínu nový formát placené inzerce. Od října může klient kromě obsahové spolupráce a PR článku využít další možnost placené reklamy, kterou nabízí obchodní tým pod názvem Seznam Advertorial. Přesné zacílení máme v malíčku Tento reklamní formát, který velmi věrně simuluje nekomerční redakční text, lze cílit na vybranou lokalitu, …
Magazín největšího českého rádce Kupi.cz, který pomáhá s každodenními nákupy, má za sebou úspěšné léto. I přesto, že v letních měsících čtenost online magazínů obecně klesá a ve zpravodajství se tomuto období říká „okurková“ sezona, Kupi Magazín nezahálel. Kromě užitečných rad, inspirací a informací pro všechny se zájmem o nákupy zařadil do svého obsahu také …
Nejen my v Kupi.cz se chceme neustále zlepšovat. Stejnou motivaci mají i naši zákazníci. Proto jsme sesbírali několik dotazů ohledně tvorby letáků a využití dat. Odpovědi na ně možná pomohou i vám. Dotazy vychází také z rozhovoru s Hynkem Zbořilem, který vyšel na portálu Mediaguru.cz.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.