Jen v dubnu 2016 navštívilo Televizní program společnosti Seznam.cz v počítači přes 1, 1 milionů reálných uživatelů. Všichni tito zájemci jej mohou po dnešních úpravách používat v přehlednější a uživatelsky příjemnější verzi, na kterou budou postupně navazovat další vychytávky. Seznam.cz začal responzivním designem, dalšími tipy z programu a odkazy pro sdílení a komentování jednotlivých pořadů. Služba je zatím dostupná v beta verzi.
TV program společnosti Seznam.cz se dočkal úprav, které lidem zpříjemní jeho používání. Obě varianty, sloupcový i řádkový program, jsou nyní modernější, přehlednější a hlavně responzivní. Funkce programu zůstávají beze změn, protože uživatelům vyhovují. Dokazují to stabilní počty návštěv TV programu. Jen v dubnu 2016 jej podle NetMonitoru navštívilo v počítači přes 1, 1 milionů reálných uživatelů. V detailu pořadu nově také zobrazujeme tipy na tři pořady z hlavního vysílacího času pro následující den, které vybíráme náhodně. Dále přibyly možnosti pro lajkování, sdílení nebo okamžité poslání detailů pořadů e-mailem. TV program se navíc ode dneška ukládá nekonečně do minulosti. To znamená, že si lidé i za několik let dohledají přesně to, co která televize dříve vysílala.
I v beta verzi nového televizního programu si mají lidé možnost nastavit své oblíbené TV stanice a nechat si zasílat předem upozornění na konkrétní pořady prostřednictvím e-mailu nebo přihlášených aplikací dostupných pro platformy Android a iOS. Od jejich spuštění v březnu 2014 si je do svých mobilů nainstalovalo více jak 349 tisíc lidí, z čehož přes 335 tisíc majitelů mobilu s Android systémem a přes 13 tisíc majitelů mobilu iPhone. Veřejná beta TV programu, kterou bude Seznam.cz postupně vylepšovat o další vychytávky, je dostupná z adresy tv.seznam.cz/beta.
Nejnavštěvovanější televizní program na českém trhu služba TV Program byla kompletně přeprogramovaná na novou moderní technologii. Ta bude v budoucnu umožňovat začlenění televizního programu do video prostoru, který Seznam.cz nabízí. Modernizace služby přináší nejen její celkové zrychlení, ale také nové funkcionality pro uživatele. Jednou z nich je přidání tzv. dark mode, který zlepšuje uživatelský zážitek …
Současná situace je bezesporu pro řadu firem komplikací a hrozbou, zároveň však pro mnohé představuje příležitost. A té je třeba se šikovně chopit, například pomocí RTB kampaně.
U vybraných pořadů a seriálů na kanálech skupiny Prima s označením „video“ teď najdete i videoupoutávku a videoarchiv předchozích dílů.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.