Připravili jsme pro vás jeden z tipů, jak naši optimalizátoři využívají Návrh klíčových slov. Jedná se o méně známou funkci nástroje, a sice možnost oceňování či aktualizace stávajících průměrných cen za proklik.
Prvním krokem je příprava klíčových slov, která chceme ocenit či aktualizovat. Tento seznam klíčových slov si připravíme mimo Sklik a nejprve si jej vložíme do Excelu (pod sebe). Nyní seznam zkopírujeme do „zápisníku“ v nástroji Návrhu klíčových slov. Slova vkládáme ve volné shodě.
K zjištění aktuálních průměrných cen zbývá pouze kliknout na tlačítko Stáhnout do souboru -> Vybraná slova.
Tento seznam se nám následně exportuje do tabulky v Excelu, ve které budete moci pracovat s hledaností a průměrnou cenou za proklik.
V tomto případě vidíme, že by bylo vhodné klíčové slovo “plastová okna” oddělit do zvláštní sestavy / kampaně, vzhledem k výrazně vyšší hledanosti. Zároveň se můžete inspirovat také průměrnou CPC a dle toho nastavit max. CPC, aby se inzerát zobrazoval na vyšších pozicích.
Příklad pro další využití:
- Zjištění hledanosti daného klíčového slova
- Usnadnění při založení kampaně
Za celý tým Sklik Petr Novák a Martin Beránek