31. 5. 2016

Tip pro práci s nástrojem pro návrh klíčových slov, který možná neznáte

Připravili jsme pro vás jeden z tipů, jak naši optimalizátoři využívají Návrh klíčových slov. Jedná se o méně známou funkci nástroje, a sice možnost oceňování či aktualizace stávajících průměrných cen za proklik.

Prvním krokem je příprava klíčových slov, která chceme ocenit či aktualizovat. Tento seznam klíčových slov si připravíme mimo Sklik a nejprve si jej vložíme do Excelu (pod sebe). Nyní seznam zkopírujeme do „zápisníku“ v nástroji Návrhu klíčových slov. Slova vkládáme ve volné shodě.

K zjištění aktuálních průměrných cen zbývá pouze kliknout na tlačítko Stáhnout do souboru -> Vybraná slova.

navrh_kw

Tento seznam se nám následně exportuje do tabulky v Excelu, ve které budete moci pracovat s hledaností a průměrnou cenou za proklik.

kw_excel

V tomto případě vidíme, že by bylo vhodné klíčové slovo “plastová okna” oddělit do zvláštní sestavy / kampaně, vzhledem k výrazně vyšší hledanosti. Zároveň se můžete inspirovat také průměrnou CPC a dle toho nastavit max. CPC, aby se inzerát zobrazoval na vyšších pozicích.

Příklad pro další využití:

  • Zjištění hledanosti daného klíčového slova
  • Usnadnění při založení kampaně

Za celý tým Sklik Petr Novák a Martin Beránek