Seznam.cz vyhlašuje soutěž pro zájemce o online marketing. Spustil Sklik studentskou kampaň

1. února 2017

Seznam.cz dnes startuje přihlašování do Sklik studentské kampaně pro studenty vysokých škol. Přihlásit se mohou všichni, kteří mají zájem o online marketing a chuť naučit se pracovat s reklamním systémem Sklik. Součástí prvního ročníku soutěže jsou přednášky a workshopy v Praze i na dalších pobočkách společnosti Seznam.cz. Týmy dostanou k dispozici kredit a sami si zvolí klienta, kterému kampaň povedou. Odměnou všem je vyšší kvalifikace v perspektivním oboru a na ty nejlepší čeká placená stáž přímo v Seznam.cz. Soutěž navazuje na loňský pilotní ročník, o který byl enormní zájem.


logo sklik studentská kampaň

Logo soutěže ke stažení ve větším rozlišení.

„O uplatnění v oboru internetové reklamy dnes přemýšlí spousta studentů. Potíž je v tom, že na školách se málokdy dostanou k reálné praxi a těžko pak shánějí zaměstnání s prakticky nulovou zkušeností. Proto spouštíme Sklik studentskou kampaň. Přihlášení studenti od nás dostanou kredit čtyři tisíce korun. Podle svého zvážení jej pak investují do PPC reklamy, kterou pro svého vlastního klienta vytvoří,“ vysvětluje Petra Fuksová, manažerka oddělení Sklik a garantka projektu, a doplňuje, že „součástí jsou také teoretické školení, workshopy a osobní konzultace, které zajistí zkušení zaměstnanci Skliku. Individuální mentoring ocení studenti zejména v krajích. Kromě Prahy jim totiž budeme k dispozici na dalších pobočkách Seznamu, a to v Ostravě, Brně, Plzni, Pardubicích, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Zlíně a Olomouci“.

optimalizacni workshop

První a druhá fotka ve větším rozlišení. Zdroj: Seznam.cz, 2016, pilotní ročník soutěže

Jak se zapojit?

Týmy i jednotlivci z vysokých škol celé ČR se mohou přihlásit prostřednictvím nově spuštěných stránek studentskakampan.sklik.cz od 1. do 15. února. Do soutěžní kampaně si sami najdou vlastního klienta, s čímž, jak potvrzuje Petra Fuksová, studenti problém rozhodně nemívají. „Spousta obchodně a marketingově smýšlejících studentů totiž už během vysoké školy testuje nějaký vlastní projekt. Proto čekáme, že si reklamu vyzkouší přímo na svém byznysu, ale i na rodinných podnicích, nebo u firem svých známých. Podmínkou však je, aby u nás vybraný klient aktuálně neinzeroval.“ Kampaně vyhodnotí v polovině května porota sestavená z odborníků oddělení reklamního systému Sklik, ale i z vítězů pilotního ročníku soutěže a zástupce vysoké školy.
finalni prezentace

Třetí a čtvrtá fotka ve větším rozlišení. Zdroj: Seznam.cz, 2016, pilotní ročník soutěže

O co se soutěží?

Kromě toho, že svou účastí v Sklik studentské kampani zvýší studenti svou kvalifikaci, tak mohou vyhrát i věcné ceny nebo vstupenky na konference. Nejúspěšnější tým se může těšit na výhru v podobě měsíční placené stáže v Seznam.cz, a to buď přímo na centrále v Praze, nebo na vybrané pobočce.

V pořádání studentské soutěže spolupracuje Seznam.cz se studentskou organizací Click it.

Za tým Skliku David Velechovský

Sdílet na sítích