Zboží.cz nasazuje nový způsob zobrazení nabídek v detailu produktu. Od pátku, 21. 4. 2017, je dostupný pro všechny e-shopy. „Hlavní změna spočívá v počtu zobrazených nabídek produktu. Namísto dosavadních sedmi pozic budou první tři k dispozici pro aukci, dalších pět se bude řadit podle ceny od nejlevnější,“ představuje hlavní novinku Milan Šmíd, manažer Zboží.cz
„Naším cílem je poskytnout všem e-shopům stejnou možnost ovlivnit svoji pozici v detailu produktu. Proto budou pořadí na prvních třech příčkách ovlivňovat vedle samotného CPC také faktory kvality. Do nich vstupuje to, jaký má e-shop zákaznický servis v podobě nabídky dopravy zboží zdarma a jeho skladovou dostupnost, dále porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu a v neposlední řadě hodnocení e-shopu jeho klienty. Ve výpočtu mohou být zohledněny také další faktory,“ popisuje Milan Šmíd princip, který má za úkol zkvalitnit výsledky nabídek na Zboží.cz tak, aby lidé dostávali na první dobrou na výběr nejen mezi samotnými nabídkami ale také mezi těmi nejspolehlivějšími e-shopy. „Slibujeme si od toho transparentnější zobrazování nabídek v detailu produktu, které pomůže zejména středním a menším e-shopům, které se dosud v detailu produktu pohybovaly například na 8. až 10. pozici a zároveň poskytují vysokou úroveň zákaznického servisu,“ přibližuje Šmíd.
Jednou z hlavních rolí Zboží.cz je, vedle poradenství a inspirace, poskytnout lidem možnost jednoduchého a rychlého srovnání cen. „Z toho důvodu budeme na dalších pěti pozicích zobrazovat ty nejlevnější nabídky. Samozřejmě zde klademe důraz na jejich zřetelné oddělení nabídek v detailu produktu tak, aby se mezi nimi lidé mohli jednoznačně orientovat,“ říká Šmíd.
Na tuto úpravu bude bezprostředně navazovat nové hodnocení e-shopů, které v tomto zobrazení bude mít mezi faktory zatím nejmenší váhu. Důvod popisuje Milan Šmíd: „Abychom dokázali e-shopům zajistit férové podmínky, pracujeme za zkvalitnění sběru hodnocení.“
Pro připomínky i otázky je všem zájemcům k dispozici známá adresa zbozi@firma.seznam.cz.
Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, přináší vendorům, kteří zastupují značky na českém trhu, nové možnosti prezentace pod značkou nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz. Ti mohou nově vylepšit prezentaci svých produktů prostřednictvím grafických rich (rozšířených) popisů produktů, připojit popisy vendorských kategorií a samotného vendora. Výrobci mohou na nákupním rádci a srovnávači Zboží.cz rozšířit a zlepšit prezentaci …
Nákupní rádce Zboží.cz nezahálí ani během hlavní e-commerce sezóny a přináší poslední letošní produktové novinky. Personalizovaná homepage, řízení inzerce na Seznamu na jednom místě a pokles ceny ve výsledcích hledání přináší našim inzerentům další možnosti jak zasáhnout a zaujmout potenciální zákazníky.
Zatímco tzv. Black Friday je tradičně považován za nejvýhodnější období pro nákup vánočních dárků, analýza loňských dat z nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz naznačuje, že chybu neudělají ani ti, kteří nechávají nákup dárků na poslední týden před Vánocemi. Díky porovnání cen na Zboží.cz mohou lidé na svých výdajích ušetřit až 45 %.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.