20. 4. 2017

Zboží.cz představuje nové zobrazení nabídek v detailu produktu

Zboží.cz nasazuje nový způsob zobrazení nabídek v detailu produktu. Od pátku, 21. 4. 2017, je dostupný pro všechny e-shopy. „Hlavní změna spočívá v počtu zobrazených nabídek produktu. Namísto dosavadních sedmi pozic budou první tři k dispozici pro aukci, dalších pět se bude řadit podle ceny od nejlevnější,“ představuje hlavní novinku Milan Šmíd, manažer Zboží.cz

„Naším cílem je poskytnout všem e-shopům stejnou možnost ovlivnit svoji pozici v detailu produktu. Proto budou pořadí na prvních třech příčkách ovlivňovat vedle samotného CPC také faktory kvality. Do nich vstupuje to, jaký má e-shop zákaznický servis v podobě nabídky dopravy zboží zdarma a jeho skladovou dostupnost, dále porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu a v neposlední řadě hodnocení e-shopu jeho klienty. Ve výpočtu mohou být zohledněny také další faktory,“ popisuje Milan Šmíd princip, který má za úkol zkvalitnit výsledky nabídek na Zboží.cz tak, aby lidé dostávali na první dobrou na výběr nejen mezi samotnými nabídkami ale také mezi těmi nejspolehlivějšími e-shopy. „Slibujeme si od toho transparentnější zobrazování nabídek v detailu produktu, které pomůže zejména středním a menším e-shopům, které se dosud v detailu produktu pohybovaly například na 8. až 10. pozici a zároveň poskytují vysokou úroveň zákaznického servisu,“ přibližuje Šmíd.

Jednou z hlavních rolí Zboží.cz je, vedle poradenství a inspirace, poskytnout lidem možnost jednoduchého a rychlého srovnání cen. „Z toho důvodu budeme na dalších pěti pozicích zobrazovat ty nejlevnější nabídky. Samozřejmě zde klademe důraz na jejich zřetelné oddělení nabídek v detailu produktu tak, aby se  mezi nimi lidé mohli jednoznačně orientovat,“ říká Šmíd.

image

Obrázek ke stažení

Na tuto úpravu bude bezprostředně navazovat nové hodnocení e-shopů, které v tomto zobrazení bude mít mezi faktory zatím nejmenší váhu. Důvod popisuje Milan Šmíd: „Abychom dokázali e-shopům zajistit férové podmínky,  pracujeme za zkvalitnění sběru hodnocení.“

Pro připomínky i otázky je všem zájemcům k dispozici známá adresa zbozi@firma.seznam.cz.