Česká internetová jednička se připojuje k oslavám 25 let působení Člověka v tísni kampaní #pomahameruzne. Pod tímto hashtagem poukazuje na šíři aktivit největší tuzemské humanitární organizace. Vedle toho je cílem připomenout, že pomoc v jakékoli podobě je přirozenou součástí života každého z nás. Kampaň proto vyzývá lidi, aby prostřednictvím svého Instagramu ukázali, jak pomáhají oni sami.
Nemusí jít nutně jen o pomoc ve formě dobrovolnictví, jak může být často velmi úzce vnímána. „Své okolí ovlivňujeme každý den drobnostmi, jejichž dopad má význam třeba jen pro nás samotné. Ať už pustíme v tramvaji sednout staršího člověka, pomůžeme někomu s nákupem do schodů nebo důsledně třídíme odpad. Všechny tyto maličkosti spojuje princip vzájemnosti, na který je snadné v každodenní rutině zapomenout,“ přibližuje myšlenku kampaně Pavol Lukáč, key account manažer nových médií společnosti Seznam.cz.
„Člověk v tísni slaví letos čtvrtstoletí od svého založení. Těch 25 let pro nás znamená především 18 000 000 lidských životů, do kterých jsme mohli vstoupit a naší prací je posunout k lepšímu. Pomáháme všude, kde je třeba, v Česku i ve světě. Naše výročí je oslavou všech, kteří pomáhají druhým a věří, že i zdánlivě malá pomoc má smysl. Děkujeme všem, kteří jsou štědří ke svému okolí, a zveme vás také na oslavy v sobotu 24. 6. na Rohanském ostrově, který se v rámci festivalu United Islands na den promění na ostrov Štědrosti,“ říká Tomáš Vyhnálek z Člověka v tísni.
Kampaň, která odstartovala v pondělí 19. 6. 2017, tvoří dvě na sebe navazující části. Se čtyřmi půlminutovými spoty představující #pomahameruzne se lidé setkají v reklamním prostoru internetové televize Stream.cz. Vedle Jindřicha Šídla ze Zpráv na Seznam.cz, jenž se v roli porotce zapojil do soutěže Hledá se LEADr., v nich účinkují sami zaměstnanci společnosti, kteří svůj volný čas věnují pomoci ostatním.
Druhá část je sestavena z bannerů, které upozorňují na aktivity Člověka v tísni na domácí půdě a s nádechem dvojsmyslnosti podněcují k zamyšlení nad tím, jak pomáhá každý jeden člověk. Bannery jsou umístěné na obsahových službách Seznam.cz a odkazují na microsite pomahameruzne.cz, jejímž prostřednictvím se může zapojit kdokoli. Lidé se zde seznámí s šíří aktivit organizace Člověk v tísni v rámci České republiky a mají možnost přes své instagramové účty ukázat, jak sami pomáhají. „Vyzýváme lidi, aby se přihlásili k myšlence, že pomáhat je normální. A připadá nám samozřejmé, že máme jít příkladem. Věříme, že se nám tak původně on-line projekt podaří dostat do světa mimo dosah sítě wi-fi, tedy do životů každého z nás,“ uzavírá Lukáč.
V rámci programu Seznam Grant, který je určený výhradně pro zástupce neziskového sektoru, už darovala společnost Seznam.cz online reklamní prostor v celkové hodnotě 3 600 000 Kč. Nyní od ledna podpoří dalších 20 neziskových organizací.
Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz znají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní agentura Mindsquared. Odborná porota ocenila její skvělou práci pro klienta Sazka. Nejvíce cen pak patří agenturní skupině Omnicom Media Group (OMG). Cena za cross-mediální spolupráci roku patří agentuře Mindsquared. Ta do komunikace zahrnula široké …
Česká internetová jednička Seznam.cz letos prostřednictvím nového programu Seznam Grant a svého reklamního systému Sklik poskytne prostor pro zviditelnění hned dvacítce neziskových organizací. Každá z nich bude mít možnost po celý rok využívat reklamní prostor v hodnotě 10 000 Kč měsíčně. Celkem tedy podpora jednomu subjektu činí 120 000 Kč. Do projektu se mohou zapojit …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.