Kampaň připomíná, že Člověk v tísni pomáhá doma i ve světě už 25 let

21. června 2017

Česká internetová jednička se připojuje k oslavám 25 let působení Člověka v tísni kampaní #pomahameruzne. Pod tímto hashtagem poukazuje na šíři aktivit největší tuzemské humanitární organizace. Vedle toho je cílem připomenout, že pomoc v jakékoli podobě je přirozenou součástí života každého z nás. Kampaň proto vyzývá lidi, aby prostřednictvím svého Instagramu ukázali, jak pomáhají oni sami.

Nemusí jít nutně jen o pomoc ve formě dobrovolnictví, jak může být často velmi úzce vnímána. „Své okolí ovlivňujeme každý den drobnostmi, jejichž dopad má význam třeba jen pro nás samotné. Ať už pustíme v tramvaji sednout staršího člověka, pomůžeme někomu s nákupem do schodů nebo důsledně třídíme odpad. Všechny tyto maličkosti spojuje princip vzájemnosti, na který je snadné v každodenní rutině zapomenout,“ přibližuje myšlenku kampaně Pavol Lukáč, key account manažer nových médií společnosti Seznam.cz.

„Člověk v tísni slaví letos čtvrtstoletí od svého založení. Těch 25 let pro nás znamená především 18 000 000 lidských životů, do kterých jsme mohli vstoupit a naší prací je posunout k lepšímu. Pomáháme všude, kde je třeba, v Česku i ve světě. Naše výročí je oslavou všech, kteří pomáhají druhým a věří, že i zdánlivě malá pomoc má smysl. Děkujeme všem, kteří jsou štědří ke svému okolí, a zveme vás také na oslavy v sobotu 24. 6. na Rohanském ostrově, který se v rámci festivalu United Islands na den promění na ostrov Štědrosti,“ říká Tomáš Vyhnálek z Člověka v tísni.

Kampaň, která odstartovala v pondělí 19. 6. 2017, tvoří dvě na sebe navazující části. Se čtyřmi půlminutovými spoty představující #pomahameruzne se lidé setkají v reklamním prostoru internetové televize Stream.cz. Vedle Jindřicha Šídla ze Zpráv na Seznam.cz, jenž se v roli porotce zapojil do soutěže Hledá se LEADr., v nich účinkují sami zaměstnanci společnosti, kteří svůj volný čas věnují pomoci ostatním.

image

Obrázek banneru ke stažení.

Druhá část je sestavena z bannerů, které upozorňují na aktivity Člověka v tísni na domácí půdě a s nádechem dvojsmyslnosti podněcují k zamyšlení nad tím, jak pomáhá každý jeden člověk. Bannery jsou umístěné na obsahových službách Seznam.cz a odkazují na microsite pomahameruzne.cz, jejímž prostřednictvím se může zapojit kdokoli. Lidé se zde seznámí s šíří aktivit organizace Člověk v tísni v rámci České republiky a mají možnost přes své instagramové účty ukázat, jak sami pomáhají. „Vyzýváme lidi, aby se přihlásili k myšlence, že pomáhat je normální. A připadá nám samozřejmé, že máme jít příkladem. Věříme, že se nám tak původně on-line projekt podaří dostat do světa mimo dosah sítě wi-fi, tedy do životů každého z nás,“ uzavírá Lukáč.

image

 Obrázek banneru ke stažení.

Jak Člověk v tísni v ČR pomáhá?  

  • Doučuje děti z chudých a sociálně ohrožených rodin a připravuje v předškolních klubech ty nejmenší z nich na školní docházku
  • Provozuje nízkoprahové kluby, kde mohou děti a teenageři smysluplně trávit čas
  • Organizuje semináře a kurzy pro učitele, a tak jim pomáhá lépe učit
  • Pořádá soutěž Hledá se LEADr., jejímž cílem je najít mladé lidi, kteří mění naši společnost k lepšímu
  • Vzdělává mladé lidi pomocí dokumentárních filmů v rámci projektu Jeden svět na školách
  • Uděluje ocenění Gratias Tibi mladým lidem za občanské aktivity, které pozitivně ovlivňují život jejich okolí

 

Odkazy na spoty

Jindřich Šídlo& Seznam Zprávy objevují budoucnost Česka

Otevřete se novým zážitkům díky Škole improvizace

Sdílny generací: předávání zkušeností napříč generacemi

KONTAKT bB: Plavecká akademie bez bariér

 

Táňa Lálová

PR Specialistka

Sdílet na sítích