Další zajímavě články z českého internetu na domovské stránce Seznam.cz přináší už téměř rok doporučované magazínové čtení. Dnešním dnem se jeho množství ještě rozšíří. Seznam.cz už rovnou nabídne nekonečný sloupec čtení, který byl doposud k dispozici pouze pod tlačítkem „načíst další články“. Vylepšené doporučování navíc přinese ještě lepší čtení ušité každému čtenáři na míru. Nekonečný proud článků umožní i nabízet nový reklamní prostor na nejnavštěvovanější stránce českého internetu.
„Chceme lidem přinášet opravdu zajímavé čtení napříč celým českým internetem, a chceme jim ho co nejvíce servírovat na míru. Protože neustále stoupá obliba těchto článků, udělali jsme jejich přísun nekonečný. S tím vypouštíme několik dalších vylepšení jako je například upravený doporučovací algoritmus. V rámci nového, tzv. nekonečného, proudu dalších článků z českého internetu mimo jiné například zohledňujeme i to, jak dlouhou dobu daný článek strávil v zorném poli uživatele,“ popisuje nové doporučování Marek Vacek, produktový manažer, který má domovskou stránku v Seznam.cz na starosti. Navíc dodává: „Nový nekonečný proud článků na domovské stránce jsme na části našich uživatelů testovali půl roku a ukazuje se, že si takto lidé přečtou až o 40 % článků více než dříve. Můžeme si tak být jistí, že jim přinášíme opravdu poutavé čtení.“
Úprava domovské stránky Seznam.cz přinesla i další změny. První je důležitá pro ty, kdo hledají informace, které bývaly v patičce stránky. Nově jsou přemístěny na „konec“ druhého, pravého, sloupce domovské stránky. Tedy do míst, od kterých vlevo vlastně začíná zmiňovaný nekonečný proud článků. Nekonečný proud magazínového člení v levém sloupci domovské stránky uvolňuje souběžný pravý sloupec pro nový reklamní prostor, do kterého je možné umístit skyscraper. A v neposlední řadě i lidé najdou v pravém sloupci mezi reklamou nový doporučovaný obsah z oborových služeb společnosti Seznam.cz tak, aby byl pro ně relevantní.
Českému Seznam Brand Studiu se i letos podařilo získat na největší mezinárodní soutěži nativní reklamy celou řadu prestižních ocenění. Z Native Advertising Awards, které se letos vyhlašovaly v dánské Kodani, si Andy Sitta a jeho tým odvážejí hned čtrnáct ocenění. Zlatou pozici získalo studio české internetové jedničky v šesti kategoriích. Odvezlo si i po čtyřech …
Společnost Seznam.cz zpřístupnila svým klientům a inzerentům novou přehlednou nabídku reklamních formátů s příznačným názvem Seznam Menu. Ta umožňuje získat informace o formátech, které jsou vhodné přímo pro konkrétně zvolenou komunikační a reklamní strategii. Seznam Menu je uceleným přehledem všech dostupných reklamních formátů, a to včetně těch, které jsou připravovány klientům na míru. „Protože jsme …
Z důvodu pokračujícího úspěchu na trhu a s tím souvisejícího růstu potřebného k výkonu zpracovávaných dat vybudovala společnost Seznam.cz vlastní, již druhé datové centrum nesoucí název Nagoja. Jedná se tak o další krok na cestě k tomu, stát se zcela nezávislým subjektem na externích dodavatelích. Nová budova zabírá plochu přibližně 1 200 metrů čtverečních a na projektu spolupracovala česká …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.