Další zajímavě články z českého internetu na domovské stránce Seznam.cz přináší už téměř rok doporučované magazínové čtení. Dnešním dnem se jeho množství ještě rozšíří. Seznam.cz už rovnou nabídne nekonečný sloupec čtení, který byl doposud k dispozici pouze pod tlačítkem „načíst další články“. Vylepšené doporučování navíc přinese ještě lepší čtení ušité každému čtenáři na míru. Nekonečný proud článků umožní i nabízet nový reklamní prostor na nejnavštěvovanější stránce českého internetu.
„Chceme lidem přinášet opravdu zajímavé čtení napříč celým českým internetem, a chceme jim ho co nejvíce servírovat na míru. Protože neustále stoupá obliba těchto článků, udělali jsme jejich přísun nekonečný. S tím vypouštíme několik dalších vylepšení jako je například upravený doporučovací algoritmus. V rámci nového, tzv. nekonečného, proudu dalších článků z českého internetu mimo jiné například zohledňujeme i to, jak dlouhou dobu daný článek strávil v zorném poli uživatele,“ popisuje nové doporučování Marek Vacek, produktový manažer, který má domovskou stránku v Seznam.cz na starosti. Navíc dodává: „Nový nekonečný proud článků na domovské stránce jsme na části našich uživatelů testovali půl roku a ukazuje se, že si takto lidé přečtou až o 40 % článků více než dříve. Můžeme si tak být jistí, že jim přinášíme opravdu poutavé čtení.“
Úprava domovské stránky Seznam.cz přinesla i další změny. První je důležitá pro ty, kdo hledají informace, které bývaly v patičce stránky. Nově jsou přemístěny na „konec“ druhého, pravého, sloupce domovské stránky. Tedy do míst, od kterých vlevo vlastně začíná zmiňovaný nekonečný proud článků. Nekonečný proud magazínového člení v levém sloupci domovské stránky uvolňuje souběžný pravý sloupec pro nový reklamní prostor, do kterého je možné umístit skyscraper. A v neposlední řadě i lidé najdou v pravém sloupci mezi reklamou nový doporučovaný obsah z oborových služeb společnosti Seznam.cz tak, aby byl pro ně relevantní.
Možná se divíte, co mají společného pracovní inzeráty a myslivecký seriál. Inu, o obojím se mluvilo na letošním Seznam Foru v pražské La Fabrice. A o obojím se toho hodně dozvíte i vy, pokud si pustíte záznamy prezentací. Víc než jedna Lajna Veleoblíbený seriál Lajna chystá už svou čtvrtou sérii. Úspěch Lajny navíc podpořil tvorbu …
Jesper Laursen je šéfem Institutu nativní reklamy, který tenhle obor propaguje po celém světě. Na Seznam Foru představil nejdůležitější zásady pro to, aby nativní reklama byla opravdu úspěšná. Jeho prezentaci vám přinášíme v plném znění, stejně jako dvě další, neméně zajímavé. Nativní reklama je čím dál důležitější Institut nativní reklamy tenhle obor nejen zaštiťuje, ale …
Na letošním Seznam Foru vystoupila spousta zajímavých řečníků. Přinášíme vám prezentace tří z nich. Dozvíte se, jak v Seznamu uvažujeme o novinkách, na co se můžete v příštím roce těšit a zda se vyplatí kombinovat mediatypy. A jako bonbónek vám nabídneme případovou studii o tom, co dělat, když vám vypadne televizní reklama. Co všechno Seznam …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.