Dobryemail.cz pomůže marketérům i začátečníkům s mailingem
23. srpna 2017
Nový web www.dobryemail.cz pomůže marketérům lépe oslovit relevantní příjemce obchodních zpráv, a efektivněji tak pracovat s mailingem. Specialisté, ale i začátečníci, na stránkách vedle informací o tom, jaké náležitosti musí splňovat, najdou užitečné rady a tipy odborníků, jak s e-mailovými kampaněmi pracovat co nejlépe. Mezi základní náležitosti přitom patří zejména souhlas se zasíláním obchodních sdělení, možnost snadného odhlášení z odběru či označení zprávy jako obchodní sdělení. Na přípravě webové stránky se podílely společnosti Seznam.cz a Mailkit ve spolupráci s Úřadem pro ochranu osobních údajů.
Každý pracovní den na Seznam.cz Email dorazí kolem 65 milionů zpráv, o víkendech se toto číslo sníží na 45 milionů. Z toho 20 – 30 % tvoří pošta, kterou vyhodnotíme rovnou jako spam a neprojde ani do schránek lidí. Dalších 40 – 50 % je hromadná korespondence. Typicky jde právě o newslettery a e-mailingové kampaně. „Abychom pomohli marketérům zkvalitnit a lépe zacílit jejich kampaně, spolupracujeme na řadě řešení, jedním z nich je také feedback loop napomáhající k získání zpětné vazby od příjemců korespondence. Marketérům tedy už nenabízíme pouze rady. Dáváme jim do ruky rovnou nástroje, které napomáhají k tomu, aby jejich newslettery doputovaly do schránek potenciálních zákazníků. Tento webový projekt je dalším logickým krokem v našich aktivitách,“ říká David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email.
Zajímavé informace na dobryemail.cz najdou i zájemci z řad veřejnosti. „Setkáváme se s tím, že lidé často řeší, jak je vůbec možné, že jim chodí tolik newsletterů. Pro ně jsme připravili jednoduchý přehled, jak mít hromadnou korespondenci ve své schránce vždy pod kontrolou,“ komentuje David Finger fakt, že web není určen jen pro specialisty.
„Již dlouhou dobu nám na českém internetu chyběla stránka, na které by se dalo na jednom místě najít klíčové know-how k tomu, jak by firmy měly rozesílat e-mailingové kampaně. Věříme, že tento krok uvítají jak společnosti rozesílající newslettery, tak lidé, kteří se s jejich prací setkávají ve svých schránkách. Jsme přesvědčeni, že spuštění tohoto webu přispěje k edukaci všech, kteří s e-mailingem přicházejí do styku,” říká Jakub Olexa, jednatel Mailkit.
Nejúspěšnější motoristický web Garáž.cz rozjíždí nový pořad Blinkr, ve kterém se bude pravidelně věnovat zajímavým tématům z auto moto světa. Kromě expertů z branže se můžete těšit i na známé osobnosti, které se podělí o svůj vztah k motorismu. Blinkr je k dispozici už nyní jako videocast na webu Garáž.cz, ale také jako podcast na streamovacích …
Televize Seznam navázala na úspěšný prosinec a zaznamenala meziroční nárůst podílu ve sledovanosti i v lednu. V cílové skupině 18-69 let zvýšila denní share na 1,76 %. Výrazné navýšení zaznamenala televizní stanice i o víkendu. V meziročním srovnání se denní share v sobotu zvýšil o 54 % na 2,08 % a v neděli o 38 % na 1,57 …
Denně přijme služba Seznam.cz Email průměrně 76 milionů zpráv, z nichž více než polovinu tvoří obchodní sdělení. Do každé aktivní schránky je tak průměrně doručeno zhruba 200 newsletterů nebo reklamních nabídek za měsíc. Přesně před deseti lety proto Seznam.cz zavedl ve svých e-mailových schránkách složku Hromadné, díky níž mají uživatelé lepší přehled ve svých příchozích e-mailech.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.