Dobryemail.cz pomůže marketérům i začátečníkům s mailingem
23. srpna 2017
Nový web www.dobryemail.cz pomůže marketérům lépe oslovit relevantní příjemce obchodních zpráv, a efektivněji tak pracovat s mailingem. Specialisté, ale i začátečníci, na stránkách vedle informací o tom, jaké náležitosti musí splňovat, najdou užitečné rady a tipy odborníků, jak s e-mailovými kampaněmi pracovat co nejlépe. Mezi základní náležitosti přitom patří zejména souhlas se zasíláním obchodních sdělení, možnost snadného odhlášení z odběru či označení zprávy jako obchodní sdělení. Na přípravě webové stránky se podílely společnosti Seznam.cz a Mailkit ve spolupráci s Úřadem pro ochranu osobních údajů.
Každý pracovní den na Seznam.cz Email dorazí kolem 65 milionů zpráv, o víkendech se toto číslo sníží na 45 milionů. Z toho 20 – 30 % tvoří pošta, kterou vyhodnotíme rovnou jako spam a neprojde ani do schránek lidí. Dalších 40 – 50 % je hromadná korespondence. Typicky jde právě o newslettery a e-mailingové kampaně. „Abychom pomohli marketérům zkvalitnit a lépe zacílit jejich kampaně, spolupracujeme na řadě řešení, jedním z nich je také feedback loop napomáhající k získání zpětné vazby od příjemců korespondence. Marketérům tedy už nenabízíme pouze rady. Dáváme jim do ruky rovnou nástroje, které napomáhají k tomu, aby jejich newslettery doputovaly do schránek potenciálních zákazníků. Tento webový projekt je dalším logickým krokem v našich aktivitách,“ říká David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email.
Zajímavé informace na dobryemail.cz najdou i zájemci z řad veřejnosti. „Setkáváme se s tím, že lidé často řeší, jak je vůbec možné, že jim chodí tolik newsletterů. Pro ně jsme připravili jednoduchý přehled, jak mít hromadnou korespondenci ve své schránce vždy pod kontrolou,“ komentuje David Finger fakt, že web není určen jen pro specialisty.
„Již dlouhou dobu nám na českém internetu chyběla stránka, na které by se dalo na jednom místě najít klíčové know-how k tomu, jak by firmy měly rozesílat e-mailingové kampaně. Věříme, že tento krok uvítají jak společnosti rozesílající newslettery, tak lidé, kteří se s jejich prací setkávají ve svých schránkách. Jsme přesvědčeni, že spuštění tohoto webu přispěje k edukaci všech, kteří s e-mailingem přicházejí do styku,” říká Jakub Olexa, jednatel Mailkit.
Zatímco tzv. Black Friday je tradičně považován za nejvýhodnější období pro nákup vánočních dárků, analýza loňských dat z nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz naznačuje, že chybu neudělají ani ti, kteří nechávají nákup dárků na poslední týden před Vánocemi. Díky porovnání cen na Zboží.cz mohou lidé na svých výdajích ušetřit až 45 %.
Seznam Diskuze jsou nedílnou součástí obsahových služeb Seznam.cz už více než čtyři roky. Nově se pod články kromě samotných diskuzních příspěvků zobrazuje shrnutí nejdiskutovanějších témat, které vytváří umělá inteligence. Díky sumarizaci nejčastějších úhlů pohledu uživatelé získají rychlý přehled o tom, co rezonuje v konkrétní diskuzi, aniž by museli pročítat desítky či stovky komentářů.
Mapová aplikace tuzemské internetové jedničky Seznam.cz se v průběhu let stala nepostradatelným nástrojem pro více než čtyři miliony uživatelů, kteří na ni spoléhají při cestování, objevování nových míst a každodenním boji s dopravní situací. Teď Mapy.cz postupně nasazují novou verzi aplikace, ve které mají uživatelé možnost podpořit její další rozvoj zakoupením placené verze. K dispozici pak budou mít exkluzivní funkce. Pro české uživatele bude Premium k dispozici za roční poplatek 249 Kč.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.