Dobryemail.cz pomůže marketérům i začátečníkům s mailingem

23. srpna 2017

Nový web www.dobryemail.cz pomůže marketérům lépe oslovit relevantní příjemce obchodních zpráv, a efektivněji tak pracovat s mailingem. Specialisté, ale i začátečníci, na stránkách vedle informací o tom, jaké náležitosti musí splňovat, najdou užitečné rady a tipy odborníků, jak s e-mailovými kampaněmi pracovat co nejlépe. Mezi základní náležitosti přitom patří zejména souhlas se zasíláním obchodních sdělení, možnost snadného odhlášení z odběru či označení zprávy jako obchodní sdělení.  Na přípravě webové stránky se podílely společnosti Seznam.cz a Mailkit ve spolupráci s Úřadem pro ochranu osobních údajů.

Každý pracovní den na Seznam.cz Email dorazí kolem 65 milionů zpráv, o víkendech se toto číslo sníží na 45 milionů. Z toho 20 – 30 % tvoří pošta, kterou vyhodnotíme rovnou jako spam a neprojde ani do schránek lidí. Dalších 40 – 50 % je hromadná korespondence. Typicky jde právě o newslettery a e-mailingové kampaně. „Abychom pomohli marketérům zkvalitnit a lépe zacílit jejich kampaně, spolupracujeme na řadě řešení, jedním z nich je také feedback loop napomáhající k získání zpětné vazby od příjemců korespondence. Marketérům tedy už nenabízíme pouze rady. Dáváme jim do ruky rovnou nástroje, které napomáhají k tomu, aby jejich newslettery doputovaly do schránek potenciálních zákazníků. Tento webový projekt je dalším logickým krokem v našich aktivitách,“ říká David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email.

image

Grafika ke stažení ve větším rozlišení.

Zajímavé informace na dobryemail.cz najdou i zájemci z řad veřejnosti. „Setkáváme se s tím, že lidé často řeší, jak je vůbec možné, že jim chodí tolik newsletterů. Pro ně jsme připravili jednoduchý přehled, jak mít hromadnou korespondenci ve své schránce vždy pod kontrolou,“ komentuje David Finger fakt, že web není určen jen pro specialisty.

„Již dlouhou dobu nám na českém internetu chyběla stránka, na které by se dalo na jednom místě najít klíčové know-how k tomu, jak by firmy měly rozesílat e-mailingové kampaně. Věříme, že tento krok uvítají jak společnosti rozesílající newslettery, tak lidé, kteří se s jejich prací setkávají ve svých schránkách. Jsme přesvědčeni, že spuštění tohoto webu přispěje k edukaci všech, kteří s e-mailingem přicházejí do styku,” říká Jakub Olexa, jednatel Mailkit.

Táňa Lálová,

PR Specialistka

Sdílet na sítích