20. 11. 2017

Seznam.cz vánočními kampaněmi podpoří Prohlížeč a srovnávač cen Zboží.cz

Televizní spoty věnované prohlížeči ukáží, jak si jej mohou lidé jednoduše nainstalovat do počítačů i mobilních telefonů, a připomenou podzimní novinku „Přečíst později“. Vysílány budou od 15. listopadu do konce roku na stanicích televizních skupin Nova, Prima a At Media. Rádiová kampaň od 20. listopadu do 17. prosince lidi upozorní, že dárky pro své nejbližší mohou pořídit z pohodlí svého domova díky srovnávači cen Zboží.cz. Kampaň poběží na stanicích MMS ve všech krajích ČR.

Společnost Seznam.cz prostřednictvím dvou postupně nasazovaných televizních spotů, video reklamy a bannerové kampaně v online prostředí i na sociálních sítích připomene funkce svého prohlížeče. První ze spotů připomene důvody, proč si prohlížeč české internetové jedničky instalovat, a ukáže, jak na to. „Vedle televize tento spot uvedeme také na velkém plátně sítě mulitikin Cinestar. Druhý spot představí funkci Přečíst později, díky níž se mohou lidé kdykoli vrátit ke článku, na který dříve neměli čas,“ říká Zuzana Neméthová, manažerka marketingu společnosti Seznam.cz. Zkrácené desetivteřinové spoty budou nasazeny vedle televizních skupin Nova, Prima a At Media také na internetu v obsahové síti Sklik a v AdWords.


V současnosti využívá prohlížeč každý den na 70 000 aktivních uživatelů na desktopu a 400 000 v mobilní aplikaci. Ta je dostupná na všech platformách, tedy na Windows, Android, i iOS.

Srovnávač cen Zboží.cz podpoří rádiová kampaň zaměřená na dárkového rádce. Jeho prostřednictvím se může nechat k výběru dárků inspirovat každý, kdo s vánočním překvapením pro své blízké potřebuje pomoci. Mezi hromadou tipů se lidé mohou orientovat podle cenové relace, kterou mají v plánu investovat, i podle toho, komu je dárek určený. „Rádiové spoty nasazujeme od 20. listopadu ve všech krajích České republiky v síti MMS. Vedle toho spouštíme online kampaň doplněnou o nativní inzeráty, sociální sítě a inzerci v printu,“ doplňuje Neméthová.

image

Obrázek ke stažení.

Dana Russnáková,

Brand manažerka Seznam.cz