Seznam.cz představil vlastní televizní vysílání významným agenturám a klientům

17. ledna 2018

Uvedení Televize Seznam proběhlo 10. ledna v Pražské křižovatce. U této příležitosti jsme stovku pozvaných návštěvníků seznámili s možnostmi reklamy.

Celým podvečerem provázel obchodní ředitel Martin Švarc, který osobně přivítal naše významné partnery.

Oficiální spuštění televizního vysílání oznámil místopředseda představenstva Pavel Zima. Informace k programu upřesnil ředitel divize Zpravodajství a TV Jakub Unger.

„Reklama je přirozenou součásti obsahu a hlavně, co bychom byli za televizi bez reklam,“ začal svůj výstup Kamil Veselý, manažer oddělení agentur. Zveřejnil základní ceník a formáty reklamy, které v televizi od začátku vysílání nasadí 14 značek. Nový televizní kanál je pro zadavatele reklamy atraktivní. Mezi ty, kteří si ve vysílání Seznamu reklamní prostor zakoupili, patří například Plzeňský Prazdroj, Česká spořitelna nebo KKCG. „Není naší ambicí uživit novou Televizi Seznam už v prvním roce jejího fungování z reklamy. Zájem inzerentů a agentur je pro nás velmi dobrým signálem potvrzujícím důvěru trhu v Seznam a jeho produkty,“ vysvětluje obchodní ředitel Seznam.cz Martin Švarc a dodává: „Do TV segmentu vstupujeme s náležitým respektem, který vyvažujeme stejně velkou chutí tento trh inovovat. Prvními krůčky v novém prostředí pro nás byla už spolupráce s agenturami na tzv. cross-mediálním plánování.“

Podvečer uzavřel Daniel Strejc, šéfproducent hrané tvorby. Nastínil připravované pořady na Stream.cz a jejich provázanost právě s Televizí Seznam.

Děkujeme všem partnerům za účast a těšíme se na spolupráci.

Za Seznam.cz Petra Fuksová

Sdílet na sítích