Seznam.cz agenturní kongres 2018

Ve čtvrtek 19. 4. proběhl Seznam.cz agenturní kongres. Hlavní novinkou byl program Seznam pro agentury, který vedle certifikace bude ještě v tomto roce agentury a freelancery ověřovat.

Seznam.cz agenturní kongres 2018 byl oproti minulému roku zaměřen na doposud necertifikované agentury a freelancery. Hlavním důvodem této změny bylo představení nového programu – Seznam pro agentury, který ještě v letošním roce nabídne tzv. Ověření. Do programu se mohou zařadit agentury i freelanceři, kteří na certifikaci zatím nedosáhnou. „Ověření začneme nabízet během června 2018. Dosáhnou na něj agentury, které budou transparentní vůči svým klientům a splní podmínku minimální investice,” upřesňuje Petr Pavelek, manažer výkonnostních konzultací Skliku.

Seznam pro agentury bude mít od roku 2018 dvě úrovně. Nižší bude agentury ověřovat, vyšší je bude certifikovat.

Stanislav Rulc a Tomáš Anděl na konferenci prozradili, že certifikaci i ověření Skliku postupně doplní také další služby – Zboží.cz a Seznam naplno (placená část Firmy.cz).

Dalším velkým tématem na konferenci byla nativní reklama, kterou představil David Velechovský. Jak nativní reklamu správně nastavit a vyhodnotit se dozvíte také v nápovědě Skliku.

Velmi pozitivně obecenstvo reagovalo na přednášku Miroslava Matějky, manažera grafiků Seznamu, který ukázal, že se vyplatí bannery A/B testovat a připravovat je funkčně.

Závěrem konference představil ředitel divize reklamy Ondřej Krišica novinky, které Seznam.cz v reklamě v tomto roce chystá.

Děkujeme všem zúčastněným. Akci hodnotíme jako vydařenou a těšíme se na další ročník.

Za Seznam.cz Petra Fuksová

Sdílet na sítích