Spouštíme vylepšené měření konverzí. Od 18. 2. 2019 získáte se standardním konverzním kódem mnohem více hodnocení svého obchodu od opravdových zákazníků. Mezi další výhody patří produktové recenze, jednoduchý přístup k datům pomocí API rozhraní a dokonalý přehled o každé objednávce pro ještě snazší optimalizaci svých kampaní.
Jelikož kvalitní data jsou základem efektivní a úspěšné kampaně, představíme vám nyní proč využívat výhradně standardní konverzní kód (v současnosti obdoba pokročilého konverzního kódu). Stále u nás však najdete dva druhy konverzního kódu – standardní a omezený.
Srovnání standardního a omezeného konverzního kódu
Výhody standardního konverzního kódu
Hodnocení od skutečných zákazníků
Váš e-shop s nasazeným standardním konverzním kódem mohou hodnotit pouze lidé, kteří u vás skutečně nakoupili. Díky tomu získáte zpětnou vazbu pouze od opravdových zákazníků.
Mnohem více hodnocení a produktových recenzí
Abychom pro vás zajistili zpětnou vazbu od zákazníků, aktivně se ptáme a vyzýváme je k hodnocení jejich nákupní zkušenosti. Se standardním konverzním kódem tak máte ještě více hodnocení, které vám pomohou získat důvěru nových zákazníků nebo přehled oblíbenosti prodávaných produktů.
Dokonalý přehled o každé vaší objednávce
Se standardním konverzním kódem víte, kolik vám Zboží.cz přivedlo zákazníků. Máte tak přehled o jednotlivých objednávkách, zda se prodal produkt, na který zákazník na Zboží.cz kliknul, nebo jestli mu v košíku nakonec skončil jiný z produktů vaší nabídky.
Přístup k datům přes API
Pro efektivnější správu vašich kampaní si můžete vygenerovat klíč k API a získat tak přístup k datům jednoduše v rozhraní vašeho systému. Stačí pouze měřit konverze pomocí standardního konverzního kódu a zasílat kompletní obsah nákupního košíku.
S API dostanete:
- přehled o stavu svého kreditu,
- statistiky výkonu inzerce jednoduše ke stažení,
- souhrn položek, které má e-shop napárované na produktové karty,
- přehled, na jakých pozicích v produktové kartě se vaše položky nachází,
- k dispozici prodejní ceny položek konkurence v produktové kartě 1.–3. místo a 1.–5. místo,
- přístup k hodnocením svého e-shopu od ověřených zákazníků a můžete na ně přímo reagovat,
- ke stažení recenze produktu, které vložili vaši zákazníci.
Omezený konverzní kód poskytuje pouze základní měření. Informaci, že došlo k objednávce a hodnotu objednávky.
Detailnější výhody standardního konverzního kódu jsme pro vás připravili na této stránce.
Pro více informací se obraťte na svého konzultanta Zboží.cz nebo mrkněte do nápovědy.
Tým Zboží.cz