18. 2.

Zboží.cz vylepšilo konverzní kód

Spouštíme vylepšené měření konverzí. Od 18. 2. 2019 získáte se standardním konverzním kódem mnohem více hodnocení svého obchodu od opravdových zákazníků. Mezi další výhody patří produktové recenze, jednoduchý přístup k datům pomocí API rozhraní a dokonalý přehled o každé objednávce pro ještě snazší optimalizaci svých kampaní.

Jelikož kvalitní data jsou základem efektivní a úspěšné kampaně, představíme vám nyní proč využívat výhradně standardní konverzní kód (v současnosti obdoba pokročilého konverzního kódu). Stále u nás však najdete dva druhy konverzního kódu – standardní a omezený.

Srovnání standardního a omezeného konverzního kódu

Výhody standardního konverzního kódu

Hodnocení od skutečných zákazníků

Váš e-shop s nasazeným standardním konverzním kódem mohou hodnotit pouze lidé, kteří u vás skutečně nakoupili. Díky tomu získáte zpětnou vazbu pouze od opravdových zákazníků.

Mnohem více hodnocení a produktových recenzí

Abychom pro vás zajistili zpětnou vazbu od zákazníků, aktivně se ptáme a vyzýváme je k hodnocení jejich nákupní zkušenosti. Se standardním konverzním kódem tak máte ještě více hodnocení, které vám pomohou získat důvěru nových zákazníků nebo přehled oblíbenosti prodávaných produktů.

Dokonalý přehled o každé vaší objednávce

Se standardním konverzním kódem víte, kolik vám Zboží.cz přivedlo zákazníků. Máte tak přehled o jednotlivých objednávkách, zda se prodal produkt, na který zákazník na Zboží.cz kliknul, nebo jestli mu v košíku nakonec skončil jiný z produktů vaší nabídky.

Přístup k datům přes API

Pro efektivnější správu vašich kampaní si můžete vygenerovat klíč k API a získat tak přístup k datům jednoduše v rozhraní vašeho systému. Stačí pouze měřit konverze pomocí standardního konverzního kódu a zasílat kompletní obsah nákupního košíku.

S API dostanete:

  • přehled o stavu svého kreditu,
  • statistiky výkonu inzerce jednoduše ke stažení,
  • souhrn položek, které má e-shop napárované na produktové karty,
  • přehled, na jakých pozicích v produktové kartě se vaše položky nachází,
  • k dispozici prodejní ceny položek konkurence v produktové kartě 1.–3. místo a 1.–5. místo,
  • přístup k hodnocením svého e-shopu od ověřených zákazníků a můžete na ně přímo reagovat,
  • ke stažení recenze produktu, které vložili vaši zákazníci.

Omezený konverzní kód poskytuje pouze základní měření. Informaci, že došlo k objednávce a hodnotu objednávky.

Detailnější výhody standardního konverzního kódu jsme pro vás připravili na této stránce.

Pro více informací se obraťte na svého konzultanta Zboží.cz nebo mrkněte do nápovědy.

Tým Zboží.cz