Díky kombinované reklamě dosahují inzerenti v Skliku výrazně vyššího výkonu svých kampaní v obsahové síti oproti běžným textovým inzerátům. Nejlepších výsledků lze dosáhnout, pokud při inzerci zvolíte vhodný doprovodný obrázek. Absence vloženého textu v obrázcích bude od 1. května 2019 pravidlem, nikoliv již pouze doporučením.
Všechny nové kombinované reklamy zadávané od 1. května tohoto roku, budou muset obsahovat obrázky, které v sobě neobsahují vložené texty. Povoleno bude v obrázku originální logo výrobce (nikoliv však eshopu). Tohoto dne zrušíme dosavadní pravidlo o možnosti vytvářet obrázky s textem, nepřesahujícím 20 % obsahu obrázku.
Z analýzy nad vzorkem účtů s kombinovanou reklamu vyplynulo, že reklamy, které ve svém obrázku neobsahují vložený text dosahují 4× vyššího CTR oproti obrázkům, které texty obsahují.
Ukázka reklamy, která nebude po 1. květnu 2019 schválena:
Co když je text součástí produktu nebo jeho obalu
Na obrázky, na kterých je obrázek či fotografie produktů, bez dodatečně přidaného textu, se nové pravidlo nevztahuje. Příkladem jsou oblečení a doplňky, přebaly a obaly produktů a výrobků, obrázek/fotografie konkrétního výrobku a produktu, dále fotografie a obrázky provozoven, billboardů, časopisů, knih, her apod.
Co bude se stávajícími reklamami
Reklama, která byla schválena před 1. květnem 2019 na základě původního pravidla pro kombinovanou reklamu, které umožňovalo vytvořit kombinovanou reklamu s textem v obrázku nepřesahujícím 20 % obsahu obrázku, bude ponechána ve výdeji i nadále.
Není třeba se bát zamítání ze strany Skliku. Z důvodu vyššího výkonu kombinovaných reklam bez vloženého textu v obrázcích však doporučujeme takové reklamy přesto aktualizovat.
Tým Sklik