Vylaďte své povánoční kampaně k dokonalosti
Připravte své kampaně v Skliku na specifické povánoční období a využijte výhod, které s sebou přináší.
Díky kombinované reklamě dosahují inzerenti v Skliku výrazně vyššího výkonu svých kampaní v obsahové síti oproti běžným textovým inzerátům. Nejlepších výsledků lze dosáhnout, pokud při inzerci zvolíte vhodný doprovodný obrázek. Absence vloženého textu v obrázcích bude od 1. května 2019 pravidlem, nikoliv již pouze doporučením.
Všechny nové kombinované reklamy zadávané od 1. května tohoto roku, budou muset obsahovat obrázky, které v sobě neobsahují vložené texty. Povoleno bude v obrázku originální logo výrobce (nikoliv však eshopu). Tohoto dne zrušíme dosavadní pravidlo o možnosti vytvářet obrázky s textem, nepřesahujícím 20 % obsahu obrázku.
Z analýzy nad vzorkem účtů s kombinovanou reklamu vyplynulo, že reklamy, které ve svém obrázku neobsahují vložený text dosahují 4× vyššího CTR oproti obrázkům, které texty obsahují.
Ukázka reklamy, která nebude po 1. květnu 2019 schválena:
Na obrázky, na kterých je obrázek či fotografie produktů, bez dodatečně přidaného textu, se nové pravidlo nevztahuje. Příkladem jsou oblečení a doplňky, přebaly a obaly produktů a výrobků, obrázek/fotografie konkrétního výrobku a produktu, dále fotografie a obrázky provozoven, billboardů, časopisů, knih, her apod.
Reklama, která byla schválena před 1. květnem 2019 na základě původního pravidla pro kombinovanou reklamu, které umožňovalo vytvořit kombinovanou reklamu s textem v obrázku nepřesahujícím 20 % obsahu obrázku, bude ponechána ve výdeji i nadále.
Není třeba se bát zamítání ze strany Skliku. Z důvodu vyššího výkonu kombinovaných reklam bez vloženého textu v obrázcích však doporučujeme takové reklamy přesto aktualizovat.
Tým Sklik