Pro zjištění aktuální výkonnosti serveru Sreality.cz jsme v loňském roce vypracovali případovou studii ve spolupráci s Ponte reality. Nový ceník platný od 3. 6. 2019 nyní ještě silněji reflektuje výši finančních příjmů a investic realitních kanceláří v souvislosti s prodejem a pronájmem nemovitostí. Ze zpětné vazby od realitních kanceláří navíc vyplývá, že některé pronájmy či prodeje nemovitostí v regionech na Sreality téměř vůbec nedávají. Proto jsme nový obchodní model přizpůsobili tak, aby i pro tyto nemovitosti byl atraktivní.
Cena podle typu prodeje a regionu
Cena inzerce nyní zohledňuje typ a místo nabízené nemovitosti. Rozlišuje, zda se jedná o prodej či pronájem, a sílu regionu, kde se nemovitost nachází. Do ceny se proto více promítá výše provize realitních kanceláří. Pokud kanceláře inzerují lukrativnější nemovitost v žádanější či hojně osídlené lokalitě s větší kupní silou, mohou do své inzerce více zainvestovat. A jestliže jde o nemovitost s nižší kupní cenou, kde mají kanceláře zároveň i vyšší provozní výdaje spojené například s cestovními náklady vynaloženými na prohlídky nemovitostí, pak jsou i zisky realitních kanceláří menší, tudíž nová cena za inzerát pro ně bude nižší.
Další inzeráty za výhodnější ceny
Čím větší počet nemovitostí realitní kanceláře nabízejí, tím nižší je cena za inzerát. Logika progresivního ceníku tedy zůstává zachována. Při vložení celé nabídky na Sreality.cz kancelář zvýší poměr zásahu svých inzerátů u potenciálních zájemců a může tak získat více poptávek, což následně může vést k rychlejšímu prodeji či pronájmu nemovitosti.Více informací najdete v produktovém listě nebo u svého obchodního zástupce.
Tým Sreality.cz