V pondělí 29. července spustil Seznam.cz brandovou kampaň na rádia Expres FM a Classic Praha, jejímž cílem je zvýšení povědomí o samotných stanicích s akcentem na jejich propojení s domovskou stránkou Seznam.cz. Právě na ní totiž lidé nově najdou player, díky kterému si mohou obě rádia jednoduše spustit a nerušeně poslouchat. Zatímco hlavní myšlenkou kreativy na Expres FM je známý symbol živého vysílání „on air“, Classic Praha pracuje s claimem „Poslouchej klidně“. Vizuály s tvářemi Televize Seznam, které nově dostanou prostor i v éteru, se objeví na outdoorových nosičích v Praze a jejím okolí, v tištěných titulech a formou online bannerů na našich službách i sociálních sítích do konce září.
„V kampani pracujeme s našimi moderátory, konkrétně Jankem Rubešem, Jindrou Šídlem a Mírou Bosákem, kteří budou mít v rádiu krátké vstupy nad aktuálními tématy, politikou či sportem,“ popisuje Jiří Herian, marketingový ředitel Seznam.cz, a dodává, že kromě posílení povědomí o samotných rádiích je cílem kampaně upozornit i na nový player, který je od pátku součástí domovské stránky Seznam.cz. „Nyní si mohou lidé naše rádia poslechnout po celé České republice. Symbol spuštění Expres FM nebo Classic Praha najdou mezi sekcí reklamy a boxíkem Firmy.cz. Stejně jako všechny ostatní boxíky na homepage si ho budou moct přesunout, případně zcela odstranit,“ dodává Herian.
Celý kreativní a vizuální koncept vznikl přímo v marketingovém oddělení Seznam.cz pod vedením Pavla Snížka, grafického designéra Jana Svobody a copywritera Martina Vtípila.