Přejít na obsah

#Classic Praha



Rádio Expres FM a Classic Praha poslouchá týdně 187 tisíc lidí

Hana Holubová 12. ledna 2021

Rádio Expres FM alespoň jednou týdně poslouchá 102 tisíc lidí, stanici Classic Praha si pak alespoň jednou týdně pustí 85 tisíc posluchačů. V obou případech se jedná o obyvatele Prahy a Středočeského kraje ve věku 18 až 65 let. Vyplývá to z dat výzkumné agentury Ipsos, která pro Seznam.cz připravila průzkum poslechovosti obou rádiových stanic. …


Seznam.cz představuje novou brandovou kampaň pro rádia Expres FM a Classic Praha. Lidé je mohou nově poslouchat přímo z domovské stránky internetové jedničky

Hana Holubová 30. července 2019

V pondělí 29. července spustil Seznam.cz brandovou kampaň na rádia Expres FM a Classic Praha, jejímž cílem je zvýšení povědomí o samotných stanicích s akcentem na jejich propojení s domovskou stránkou Seznam.cz. Právě na ní totiž lidé nově najdou player, díky kterému si mohou obě rádia jednoduše spustit a nerušeně poslouchat. Zatímco hlavní myšlenkou kreativy na Expres …


Seznam.cz se stává 100% vlastníkem rádií Expres FM a Classic Praha

Aneta Kapuciánová 7. února 2019

Společnost Seznam.cz, která od června roku 2018 vlastní majoritní podíl ve společnosti Voice of Prague provozující rádia Expres FM a Classic Praha, se stává jejím stoprocentním vlastníkem. Stanice, které vysílají v Praze a středních Čechách, tak čeká ještě větší zaměření na kvalitní a nezávislé zpravodajství doplněné mluveným slovem. Specifické hudební zaměření, pro které obě rádia poslouchá …


Seznam.cz koupil 67% podíl v rádiích Expres FM a Classic Praha

Aneta Kapuciánová 13. června 2018

Česká internetová jednička vstupuje na rádiový trh. Koupí majoritního podílu v rádiích Expres FM a Classic Praha se posouvá z internetu a terestrického vysílání i do éteru. Obě stanice, které aktuálně vysílají v Praze a Středních Čechách, zařadí do svého programu unikátní zpravodajství z redakce Seznam Zpráv a Televize Seznam. Hudebně se zaměření rádií zatím měnit nebude.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Reklama Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://www.seznam.cz/reklama (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí