Pokud čtete tento článek a jste ověřená agentura nebo freelancer, tak pro vás máme dobrou zprávu. Právě vyhlašujeme další Sklik výzvu. Soutěž, ve které můžete ukázat ostatním agenturám, ale i potenciálním klientům, jak skvělí ve správě kampaní Skliku jste. A u toho nezůstane.
Vítěz si odnese zajímavou výhru a napíšeme o jeho úspěchu na tomto blogu. V minulé Sklik výzvě byla výhrou velká španělská šunka a bedna vína. A teď bude výhra neméně skvělá.
Tématem aktuální Sklik výzvy je dynamický banner. Budeme hodnotit to, jak s ním umíte napříč svým portfoliem klientů Skliku pracovat (hodnocené období pro účely soutěže je 5.–26. 11. 2019).
Dynamický banner
Dynamický banner je koncepčně podobný Dynamickému retargetingu – využívá produktovou databázi z vašeho xml feedu na Zboží.cz. Na rozdíl od dynamického retargetingu však můžete oslovit nejen uživatele, kteří již na webu klienta byli, ale také uživatele zcela nové. A to je v nadcházející vánoční sezóně opravdu důležité.
Jak jej v kampaních nastavit se dozvíte v naší nápovědě. Je to opravdu snadné a jak na obrázku výše vidíte, umožňuje zobrazit zajímavé prvky (slevu, popis nabídky apod.) a tím přesvědčit uživatele k návštěvě webu.
Dynamický banner je tak vhodný i pro menší klienty, kteří nemají s akvizičními kampaněmi příliš mnoho zkušeností. A kdy jindy tento skvělý formát vyzkoušet než teď v předvánočním období, a ještě s možností výhry.
Dveře do naší soutěže mají otevřeny všechny ověřené agentury a freelanceři.
Pokud jste jedním z nich, tak se nezapomeňte přihlásit do pondělí 4. 11. 2019 na sklikvyzva@seznam.cz a to nejpozději do 23:59 hodin. Není třeba žádné dlouhé vypisování, prostě nám napište, že jako agentura/freelancer XYZ jdete do toho. Kompletní pravidla a co vše v soutěži hodnotíme naleznete na tady.
Pro účely naší výzvy jsme sestavili porotu. Ta se odborným okem podívá na všechny účty u vašich klientů Skliku a nejpozději 8. 12. 2019 vyhlásí, kdo se dostal na vítěznou příčku.
Za tým Sklik Jakub Loula a Jan Zvolánek