Seznam Partner představuje novou nápovědu, která reflektuje nově spuštěný reklamní systém Seznam SSP, který budou v budoucnu využívat všichni partneři.
Určitě jste již někdy přemýšleli nad tím, jak z reklamy na svém webu získat maximum. Odpověď nejen na tuto otázku najdete v nové Nápovědě, která od teď obsahuje více informací o tom, jak si jednoduše založit, nastavit a spravovat monetizaci vašeho webu. Novinkou je i videokurz, který vás provede od úplných základů až k pokročilejším nastavením.
Seznam SSP přinese nejen čistší a přehlednější design, ale i řadu zajímavých funkcí. Nově bude možnost zadat více formátů do jedné zóny, např. v zóně s rozměrem 300×300 se bude moct zobrazovat i 300×250, díky čemuž se vydá nejvhodnější reklama a zvýší se výkon zóny. Dalším plusem je zjednodušení zadání zón, kdy se díky multirequestu bude vydávat na jedné stránce reklama pouze z jedné inzerentské sestavy. Nenastane tedy tzv. vytapetování stránky jednou reklamou.
Náhled stávajícího partnerského rozhraní
Náhled nového partnerského rozhraní
V čem vám bude nová nápověda užitečná
Provedeme vás od úplného začátku jak Založit účet a přihlásit se, ale i jak Založit web a Vytvořit zónu.
Získáte cenné optimalizační tipy – Začlenění reklamy do stránky nebo Testování vzhledu reklamy a mnoho dalšího. Je se zkrátka na co těšit.
Podívejte se sami.
Za tým Seznam Partner Renata Cinkeová