V Skliku můžete pro produktovou inzerci využívat tři reklamní formáty: produktové inzeráty ve vyhledávací síti, v obsahové síti pak dynamický retargeting a dynamický banner. Aby spouštění těchto reklam bylo přehlednější a nezapomněli jste zadat všechny náležitosti nutné pro jejich spuštění, můžete nově použít produktového průvodce.
Nastavení produktové reklamy je v porovnání s běžnou textovou nebo bannerovou inzercí komplexnější. Pro její správné fungování je kromě propojení se Zboží.cz a založení kampaně se sestavou potřeba vytvořit i produktové skupiny, případně šablonu nebo připojit seznam dynamického retargetingu.
Nový průvodce vás nyní při vytváření produktové kampaně provede jednotlivými kroky podle toho, jaký typ reklamy zvolíte:
- U produktových inzerátů vás dovede k vytvoření produktových skupin.
- U dynamického retargetingu vám kromě připojení DRTG seznamu připomene, abyste nezapomněli vybrat i vylučující retargetingový seznam. Poté vám nabídne vytvoření produktových skupin a vlastní šablony.
- Při vytváření dynamického banneru po vás průvodce bude vyžadovat vytvoření produktové skupiny a vlastní šablony (nebo výběr šablony již existující).
Pro koho je průvodce určen
Průvodce je určen především těm, kdo s produktovou inzercí teprve začínají a slouží především k tomu, aby při zakládání kampaně na nic důležitého nezapomněli. Zkušenějším uživatelům může urychlit práci tím, že nejdůležitější nastavení kampaně soustředí do několika málo kroků na jednom místě.
Co v průvodci nenajdete
Průvodce zahrnuje nastavení specifická pro produktové kampaně, tedy tvorbu produktových skupin, připojení DRTG seznamu a šablony. Součástí už naopak nejsou detailní nastavení všech cílení. To je nutné nastavit standardním způsobem, přímo v jednotlivých sestavách. Po uložení kampaně vás na to průvodce upozorní.
Věříme, že vám toto rozšíření uživatelského rozhraní pomůže efektivněji vytvářet produktovou inzerci v Skliku.
Za celý tým Skliku Zdeněk Líbal a David Velechovský