Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
V Skliku můžete pro produktovou inzerci využívat tři reklamní formáty: produktové inzeráty ve vyhledávací síti, v obsahové síti pak dynamický retargeting a dynamický banner. Aby spouštění těchto reklam bylo přehlednější a nezapomněli jste zadat všechny náležitosti nutné pro jejich spuštění, můžete nově použít produktového průvodce.
Nastavení produktové reklamy je v porovnání s běžnou textovou nebo bannerovou inzercí komplexnější. Pro její správné fungování je kromě propojení se Zboží.cz a založení kampaně se sestavou potřeba vytvořit i produktové skupiny, případně šablonu nebo připojit seznam dynamického retargetingu.
Nový průvodce vás nyní při vytváření produktové kampaně provede jednotlivými kroky podle toho, jaký typ reklamy zvolíte:
Průvodce je určen především těm, kdo s produktovou inzercí teprve začínají a slouží především k tomu, aby při zakládání kampaně na nic důležitého nezapomněli. Zkušenějším uživatelům může urychlit práci tím, že nejdůležitější nastavení kampaně soustředí do několika málo kroků na jednom místě.
Průvodce zahrnuje nastavení specifická pro produktové kampaně, tedy tvorbu produktových skupin, připojení DRTG seznamu a šablony. Součástí už naopak nejsou detailní nastavení všech cílení. To je nutné nastavit standardním způsobem, přímo v jednotlivých sestavách. Po uložení kampaně vás na to průvodce upozorní.
Věříme, že vám toto rozšíření uživatelského rozhraní pomůže efektivněji vytvářet produktovou inzerci v Skliku.
Za celý tým Skliku Zdeněk Líbal a David Velechovský