Chytrá mobilní aplikace české internetové jedničky Seznam.cz spustila
17. června novou brandovou kampaň, jejímž cílem je představit lidem aplikaci Seznam.cz jako užitečného pomocníka při surfování na internetu, který lidem zajistí bezpečný pohyb v online prostředí a nabídne rychlý přístup k aktuálním informacím, a to prostřednictvím svých obsahových a dalších služeb, jako je například Email.
Televizní část kampaně uvidí diváci od středy 17. června na televizi Nova, Prima a také v Televizi Seznam. V České televizi poběží upoutávky v podobě sponzorských vzkazů. Propagaci aplikace Seznam.cz zajistí ještě in-house online média a spoty na rádiích Expres FM a Classic Praha. Součástí media mixu je i video reklama na platformě YouTube a bannerová online kampaň.
Letní kampaň potrvá až do 31. srpna a jejím claimem je „Celý Seznam v kapse“. „Rádi bychom lidem prostřednictvím kampaně představili chytrou českou aplikaci od Seznamu, která na jednom místě nabízí zajímavý obsah, jako jsou aktuální zprávy, bezpečné brouzdání na internetu či snadný přistup k Emailu,“ říká Adam Raška, produktový manažer služby, a dodává, že aplikaci tým vývojářů neustále vylepšuje, aby v ní lidé v budoucnu našli vše, co jim usnadní a zpříjemní čas strávený na internetu, včetně unikátních funkcí, jako je například vlastní hlasový asistent.
Zájem o aplikaci Seznam.cz kontinuálně roste
Aplikace Seznam.cz má na všech platformách už více než 1 500 000 unikátních uživatelů. Za loňský rok si jej do svých mobilů stáhlo více než 1 200 000 lidí. Jen za první kvartál tohoto roku to bylo přes 360 000 nových instalací.