V době karantény narostla návštěvnost Kupi.cz o 100 %. Projevilo se to i u návštěvnosti jednotlivých letáků. Nárůst jsme zaznamenali u všech našich partnerů. Pojďme se společně podívat, jak se Kupi vedlo v období karantény.
Hlavní roli samozřejmě hrály potraviny, ale v nemalé míře i letáky hobbymarketů. Kupi.cz má i v tomto období přes 1 600 000 reálných uživatelů na mobilu a PC. Z toho se pravidelně 70 % vrací a tvoří si svůj nákup.
Období karantény nám ukázalo, jak je důležité fungovat online, protože i po otevření obchodů nedošlo hned k navrácení 100 % zákazníků jako před karanténou. Hodně zákazníků si hledalo a připravovalo svůj nákup dopředu na internetu, aby v obchodě trávilo co nejméně času. Často však lidé využívali také nákupu přes e-shop, tam kde to bylo možné.
Na Kupi.cz vám dokážeme nabídnout prezentaci vašich obchodů. A to jak formou letákového zápisu, tak i promováním vašeho zboží. Zvýšíte tak pravděpodobnost, že zákazníci nakoupí ve vašem obchodě nebo udělají objednávku na e-shopu – a to i v případě že nebude distribuce do schránek možná.
Leták můžete kdykoli změnit a tím i reagovat na aktuální situaci, bez nutnosti ho tisknout a znovu distribuovat do schránek.
V případě že budete chtít více informací obraťte se na svého obchodního zástupce nebo nás kontaktujte na reklama@kupi.cz.
Tým Kupi.cz