Seznam Zprávy rozvíjí na svém webu byznysovou sekci. Ke klasickým článkům přibydou autorské analýzy, Byznys TV i detailní reportáže týkající se české ekonomiky

Hana Holubová 10. září 2020

Nová autonomní sekce SZ Byznys nabídne detailní pohled do dění v českých firmách, autorské analýzy aktuálních ekonomických trendů a také inovovanou Byznys TV vysílanou online ze Studia Burza. Velký prostor pak dostanou zprávy o „byznysu budoucnosti“ – tedy o technologických firmách, start-upech a mladých vizionářích. Denně tak nově vzniknou desítky článků, které budou mít vlastní dedikovanou pozici v boxíku Seznam Zpráv na domovské stránce Seznamu. Větší vizibilitu budou mít ekonomická témata i přímo na webu.

SZ Byznys bude stavět na dlouholetých znalostech předních ekonomických novinářů. Vedení týmu se ujal Jaroslav Mašek, mezi desítkou autorů, kteří se budou na obsahu podílet, jsou například Zuzana Kubátová, Zuzana Hodková, Petra Krmelová či datová novinářka Kateřina Mahdalová.

„Rozhodli jsme se investovat do ekonomického zpravodajství, protože nyní vidíme na trhu příležitost, když se lidé víc a víc odklánějí od tradičních médií směrem k internetu. Zároveň víme, že od nás tento obsah očekává primární cílová skupina Seznam Zpráv – lidé s vyšším vzděláním, v řídících pozicích či úspěšní malí i velcí podnikatelé. Očekávám, že se SZ Byznys rychle propracuje do role lídra ekonomického zpravodajství v Česku,“ říká Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a rádií, a dodává: „Postavili jsme výborný redakční tým. Je pro mě zárukou, že stejně jako jsou Seznam Zprávy synonymem kvalitní a nezávislé novinařiny, bude náš nový SZ Byznys dobrou adresou pro všechny, které zajímají důležité informace z ekonomiky.“

promo videa – zde

Hana Holubová

PR specialista

Sdílet na sítích