Cash Only Jaroslava Maška: Seznam Zprávy rozjíždí newsletter o velkém i malém byznysu

Hana Holubová 8. října 2020

Seznam Zprávy rozšiřují svou nabídku newsletterů a ke zpravodajské Tečce přidávají i nový týdenní byznys newsletter Cash Only. Jaroslav Mašek v něm přináší informace z prostředí nejvyšších pater českého byznysu.

Newsletter Cash Only každý pátek nabídne souhrn těch nejdůležitějších novinek a ekonomických trendů i osobní analýzu Jaroslava Maška, vedoucího týmu SZ Byznys o tom, jak se daří  hráčům českého byznysu. První vydání zpravodaje redakce Seznam Zpráv rozešle 9. října.

„Dlouhodobě se snažíme rozšiřovat spektrum distribučních kanálů našeho obsahu a v newsletterech vidíme potenciál. Dostali jsme řadu pozitivních reakcí na náš denní zpravodajský newsletter Tečka, který letos v létě vznikl z původně koronavirového speciálu. A rostoucí čísla odběratelů jsou pro nás důkazem, že právě profesionální předvýběr nejdůležitějších zpráv dne doručený přímo do e-mailové schránky je pro řadu lidí podstatnou přidanou hodnotou,“ vysvětluje Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a rádií.

„Doufám, že newsletter Cash Only budou číst úplně všichni, které zajímá a baví byznys. K našemu zpravodajství chceme přitáhnout hlavně čtenáře s vyšším vzděláním, v řídicích pozicích, úspěšné malé i velké podnikatele. Tato cílová skupina nemá času nazbyt a newsletter je ideální cestou, jak jim ušetřit drahocenné minuty,“ říká Jaroslav Mašek.

V Cash Only Mašek vždy shrne nejen autorské texty, videa a podcasty z produkce SZ Byznys, ale přidá i tipy na zajímavé materiály z prestižních zahraničních médií. Kromě jiného pak v rubrice Hráč týdne přiblíží velké postavy českého byznysu, jejichž aktivity si zasluhují větší pozornost.

„Renesance e-mailových newsletterů je globálním trendem. Úspěchy firem jako Substack či MailChimp potvrzují, že chaotické a k mediálnímu obsahu nepřívětivé sociální sítě nejsou pro šíření zpráv ideální platformou. Čtenáři v současné informační záplavě ocení kurátorský vstup v podobě newsletteru, které navíc umožňují těsnější osobní kontakt mezi novináři a jejich publikem. Díky přímé distribuci do e-mailových schránek se lépe nabízejí delší, informačně hodnotné texty bez povrchních clickbaitových titulků,“ doplňuje editor newsletterů Seznam Zpráv Matouš Hrdina.

K odběru nového týdenního byznys newsletteru Cash Only i každodenní zpravodajské Tečky se lze jednoduše přihlásit na webu Seznam Zpráv.

Hana Holubová

PR specialista

Sdílet na sítích