Metriky pro vyhodnocení obsahových kampaní

V tomto videu si stručně představíme metriky v Skliku, které vám pomůžou lépe plánovat a vyhodnocovat kampaně v Obsahové síti, a příklady jejich využití v praxi. Jsou to: Win rate, Unikátní uživatelé, Noví uživatelé a Frekvence zobrazení. Díky těmto metrikám se Sklik stává silným nástrojem pro akviziční a brandové kampaně.

Data pro nové metriky jsou k reportování k dispozici od 1. ledna 2020, pro Win rate od poloviny září 2020. Doporučujeme však využívat je zvlášť pro vyhodnocování krátkodobějších a časově ohraničených kampaní.

Věříme, že tyto metriky vám umožní plnohodnotně pracovat s obsahovými kampaněmi a zejména s těmi, jejichž cílem nejsou konverze, ale oslovení cílové skupiny uživatelů a podpora značky. Více podrobností o metrikách si můžete přečíst v naší Nápovědě a Sklik Akademii.

Za tým Sklik.cz

Radka Hrotková & Daniel Tikal

Sdílet na sítích