Sklikové cílení na zájmy o koupi vám naservíruje potenciální zákazníky jako na stříbrném podnosu. Jaké najdete v jeho menu novinky?
Skupiny lidí poptávající specifický produkt – tak jednoduše se dají definovat zájmy o koupi. Nabízíme vám ty, kteří jsou podle jejich chování na internetu v rozhodovací fázi, těsně před nákupem produktu.
Meziročně evidujeme nárůst obratu na zájmech o koupi o více jak 60 %. To vypovídá o oblibě tohoto cílení a také jeho efektivitě. Rostou totiž i počty prokliků, které jsou více než dvojnásobné oproti loňskému roku. A stejně tak počet vámi vytyčených konverzí. Ty za říjen dosáhly na hodnotu rovnou 188 % předešlého roku. Uživatelsky úspěšná cílení si zasluhují více pozornosti, proto je pravidelně vylepšujeme a také jejich nabídku rozšiřujeme o zcela nová.
Nedávno přidaná publika v zájmech o koupi:
Stáhněte si také přehledný popis všech hlavních kategorií cílení.
Jak nastavit kampaně co nejefektivněji?
Doporučujeme si zkontrolovat cílení vašich akvizičních kampaní, jestli dochází k využití všech relevantních publik. Reklamní sdělení by mělo být šité na míru cílové skupině, proto je vhodné udržovat v sestavách pouze tematicky stejná či velmi podobná cílení.
U každého publika máte k dispozici jeho velikost uvedenou zpravidla v řádech tisíců cookies. Podle tohoto údaje můžete predikovat možný zásah a také naplánovat vhodnou výši investice.
K vyhodnocení obsahových kampaní v Skliku vám budou nápomocné i nedávno přidané klíčové metriky — unikátní uživatelé, noví uživatelé a průměrná frekvence zobrazení.
Usnadněte výběr dárku potenciálním zákazníkům relevantní reklamou.
Za tým konzultací Sklik Ondřej Němec