Leden je ideální doba na ohlédnutí se zpět. Loňský rok byl v mnoha směrech nestandardní, ale Seznam Partnerovi se i přesto podařilo svým klientům nabídnout hodně nového. Podívejte se s námi na nejzajímavější novinky ve světě SP roku 2020.
Kouzelná zkratka CMP, aneb Constent Management platforma snadno a rychle
V létě jsme vás informovali o nutnosti dodržovat pravidla pro zpracování údajů, pokud na svých webech sbíráte osobní údaje o svých uživatelích. Připravili jsme pro vás video, které vám v šesti minutách prozradilo, jak sběr dat jednoduše vyřešit pomocí TCF 2.0.
Co získáte:
- CMP řešení od Seznamu zdarma umožňuje všem webům vydávajícím reklamu ze Seznam SSP a patřících do Partnerské sítě sdílet nastavení souhlasů získané od uživatelů.
- Nastavení souhlasu, které se pomocí CMP sbírá, se vztahuje nejen k použití cookies, ale i ke všem ostatním informacím, které se souhlasem uživatele provozovatel webu může získat.
Od září roku 2020 aktivně využívá naše řešení sběru souhlasů přes 300 partnerských webů.
Nový reklamní systém SSP
Nedávno jsme pro vás spustili Seznam SSP, který zajišťuje prodej nabízených reklamních prostor na straně publishera. Je to systém pro vytváření reklamních zón, generování reklamních kódů a vykreslení reklamy do inzertních pozic.
Co Seznam SSP nabízí
- Možnost zadat více formátů do jedné zóny, např. v zóně s rozměrem 300×300 se bude moct zobrazovat i 300×250, díky čemuž se vydá nejvhodnější reklama a zvýší se výkon zóny.
- Dalším plusem je zjednodušení zadání zón, kdy se díky multirequestu bude vydávat na jedné stránce reklama pouze z jedné inzerentské sestavy. Nenastane tedy tzv. vytapetování stránky jednou reklamou.
Monetizovat nyní můžete i svůj videoobsah
Videí je v online prostředí čím dál víc. Nejvyšší čas zaměřit se na videoreklamu ve vašem videoobsahu. Ve spolupráci se Seznam Partnerem je monetizace hračka.
Videoreklama od Seznamu má spoustu výhod
- Jednoduchá implementace
- Zdarma získáte úložiště pro vaše videa a videopřehrávač
- K dispozici budete mít statistiky výkonu reklamy
- Získáte provizi z reklamy vyšší než tržní standard
- Videoreklama je formát s jedním z nejvyšších CPT
- Kvalitní a ověření inzerenti
Newsfeed – kdo nezkusil, jako by nebyl
V průběhu roku jsme začali doporučovat články na základě geolokace, to znamená, že každý uživatel je informován o událostech v jeho okolí. Aby používání služby Seznam Newsfeed bylo srozumitelnější, připravili jsme přehlednější a jednodušší pravidla, která začala platit od 1.1.2021.
Díky nově přidaným partnerům jsme v Newsfeedu jsme získali další atraktivní obsah pro naše uživatele. To vše nám přineslo o celých 75% více publikovaných článků než v předchozím roce, celkem 267 860 článků.
Boxík „Seznam Doporučuje“
Nabídli jsme vám doporučovací technologii, která už úspěšně funguje také na hlavní stránce Seznam.cz. V roce 2020 ji využilo o 205 % více partnerů než v předchozím roce.
Co se Seznam Doporučujete získáte:
- Díky variantě „cross box“ umíme vašim čtenářům nabídnout články z více vašich webů.
- Zdroje nativních reklam do boxíku byly rozšířeny o Seznam Native a Appnexus. V zónách se nyní vydává Sklik, Appnexus a kampaně Seznam Native.
O své uživatelské zkušenosti a dojmy se službou Seznam Doporučuje se s čtenáři Mediaguru podělili také Jan Šercl z webu Čtidoma.cz a Martin Vlnas z Finmag.cz.
Článek si můžete přečíst zde.
Nový web Seznam Partner
I dobré věci je stále třeba vylepšovat, proto jsme se pustili do optimalizace webových stránek a přidali navíc spoustu nových informací a zlepšení. Těšit se můžete třeba na přehlednější uspořádání nebo na případové studie. Podívejte se, co vše je nového.
Zajímá vás, jak se Seznam Partnerovi vedlo v roce 2020 ve srovnání s minulými roky? Podívejte se na náš graf, který vám prozradí, že příjmy ze služby SP stále rostou.
Naše služby plánujeme vylepšovat a přidávat i v novém roce. Sledujte nás proto na blogu, aby vám neunikla žádná novinka či změna. Těšíme se na úspěšnou spolupráci s novými i stávajícími partnery.
Tým Seznam Parter