V návaznosti na nedávno aktualizovanou zprávu o plošném přechodu na nová cílení na zájmy v obsahové síti Skliku, přidáváme několik zajímavostí a věříme, že i pozitivních informací o dosavadních výsledcích.
Jak již bylo zmíněno v původním článku, při testování jsme zaznamenali pozitivní vliv nového cílení na výkon vašich kampaní. O to více nás těší, že můžeme po měsíci sledování tuto informaci potvrdit.
Jak se výkon zájmů proměnil z globálního pohledu měsíce po migraci?
Jsme si vědomi toho, že srovnávat lednová a únorová data není samo o sobě 100% vypovídající, protože do něj vstupuje větší množství vlivů,. nicméně obdobné hodnoty a pozitivní vliv na výše uvedené ukazatele byly vykazovány hned po migraci, tzv. ze dne na den a drží se po celé sledované období.
Současně sledujeme výkon i po jednotlivých klientech a v případě, že došlo vzhledem k migraci k náhlým výkyvům v objemu výdeje reklamy, individuálně vás v takových případech informujeme.
Za celý tým Skliku Jakub Novotný