Prázdninová kampaň české internetové jedničky Léto se Seznamem s podtitulem „v pohybu“ má za cíl podpořit službu Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz zejména v mobilních zařízeních a přivést nové uživatele. Reklamní propagace navazuje na úspěšný koncept s pohádkovou postavou děda Vševěda v hlavní roli. Televizní kampaň doplní tištěná média a online, konkrétně videa na sociálních sítích, rádiové spoty a delší formát reklamního spotu v kinech.
„Prostřednictvím našich kampaní poukazujeme na to, že jsme jednička na hledání lokálních témat. A tak chceme inspirovat uživatele, aby v době po rozvolnění hledali na Seznamu informace týkající se třeba volnočasových aktivit, a to nejen na počítači, ale také skrze mobily,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz, a dodává, že se v kampani objeví nejvíce hledaná lifestylová témata spojená se sezónními aktivitami a venkovním pohybem, která se podle aktuálnosti budou v reklamních vizuálech měnit. Půjde o chytré karty ve Vyhledávání, které lidem při hledaní zobrazí internetové tipy na turistické výlety, recepty nebo sportovní události jako například ME ve fotbale.
Chytrý dědeček zná díky Vyhledávání odpověď úplně na všechno
Hlavní postava reklamního příběhu, děd Vševěd, ztvárňuje postavu, k níž si lidé chodí pro radu. „I na základě pozitivní zpětné vazby od našich uživatelů navazujeme na stejnou vizuální podobu a komunikační linku jako v případě předešlých kampaní, které zdůrazňovaly českost. Z tohoto důvodu se v nových spotech objeví i pohádkové postavy hloupý Honza a čarodejnice nebo věrný pejsek Krasty,“ popisuje Mašková.
Propagace běží od 14. června až do 15. září 2021 formou tří hraných videospotů, které na základě konceptu marketingového týmu Seznam.cz připravila kreativní a produkční agentura Flux films. Mediální mix zahrnuje online i offline média. Online obsahuje bannerovou podporu, videoreklamu na platformě YouTube a komunikaci na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci externích tištěných médií, v rádiích Expres FM, Classic Praha a v Českém rozhlase. Kampaňový spot poběží také v kinech CineStar. Hrané spoty budou ke zhlédnutí na obrazovkách televize Nova, Prima a sponzorský spot poběží v Televizi Seznam.
Význam Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji se zejména v České republice násobí, koná-li se na domácí půdě. Data služby Seznam.cz Vyhledávání, kterou využije alespoň jednou měsíčně každý druhý Čech, potvrzují, že i zájem o výrazy spojené s hokejem je v období konání mistrovství velký. Doposud Češi ekvivalentní výrazy k dotazu „ms v lednim hokeji“ hledali téměř šestkrát častěji než během loňského mistrovství.
Seznam.cz a služba Vyhledávání již tradičně zveřejnila vyhodnocení výrazů, jejichž hledanost ve srovnání s předchozím rokem vyrostla nejvíce. Lidé do vyhledávací lišty na domovské stránce Seznam.cz nejčastěji zadávali dotazy spojené s hlavními zpravodajskými událostmi, například se střelbou v Praze, prezidentskými volbami nebo válkou v Izraeli. Zajímali se také o seriály z tuzemské produkce a o slevy během Black Friday.
Olympiáda tradičně vzbuzuje velký zájem Čechů, který se odráží na růstu počtu hledaných výrazů v Seznam.cz Vyhledávání. To alespoň jednou měsíčně používá každý druhý Čech. Tentokrát vykazují hlavní vyhledávané výrazy dokonce pětkrát vyšší hledanost než u minulých olympijských her, které proběhly v létě v Tokiu. Podobné nicméně zůstává vnímání olympiády českou veřejností ‒ zájem se soustřeďuje na …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.