Obchodování na internetu jde ruku v ruce se zájmem o online letáky

29. června 2021

Nakupování na internetu se stává stále více oblíbené, což má pozitivní vliv také na online letáky. Koronakrize přivedla ve větší míře do online světa i ty, kteří se v něm dříve tolik neorientovali – seniory. O tom, jak se Kupi.cz daří a co přináší klientům, se rozpovídal Hynek Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz

Online nakupování přichází na chuť stále více lidí. To má vliv i na konzumaci letáků na Kupi.cz. Na online verzi letáků si pomalu začínají zvykat i starší 65 let, kteří se vždy přikláněli spíše k těm klasickým papírovým. V mobilní aplikaci a na webu Kupi.cz meziročně vzrostl počet online letáků přibližně o třetinu. Každý měsíc pak Kupi.cz navštíví přes 2 miliony reálných uživatelů. Nově právě i z řad seniorů.

Hynek Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz

Přehledná data i heat mapy

Kupi.cz nepřináší výhody pouze uživatelům. Naši klienti mohou pružně vyhodnocovat data o vývoji cen, délce trvání promo akcí či umístění a velikosti plochy v letácích. Získávají od nás nejen data o dosahu i zásahu, ale kdykoliv mají k dispozici i srovnání s konkurencí a přehled o nákupním chování uživatelů, tedy i o nákupních preferencích, času stráveném prohlížením letáku, klikanosti na produkty, nechybí měření zhlédnutí stránek letáků či informace o kategoriích nejhledanějších a nejoblíbenějších položek.

Co na Kupi.cz chystáme nového

Rozhodně nechceme usnout na vavřínech a nechat se uchlácholit rostoucím zájmem. Právě naopak. Stále se snažíme přicházet s něčím novým. Tak, aby Kupi.cz bylo pro lidi co nejintuitivnější a nejpřínosnější. Právě teď dokončujeme chystanou novinku – dynamický leták. Ten přinese zcela nové zobrazování produktů, bude přehlednější, s ještě vymazlenějším filtrováním a topováním slev či produktů v akci. Máte se opravdu na co těšit.

Článek vychází z rozhovoru s Hynkem Zbořilem, který vyšel na portálu Mediaguru.cz.

Sdílet na sítích