Nakupování na internetu se stává stále více oblíbené, což má pozitivní vliv také na online letáky. Koronakrize přivedla ve větší míře do online světa i ty, kteří se v něm dříve tolik neorientovali – seniory. O tom, jak se Kupi.cz daří a co přináší klientům, se rozpovídal Hynek Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz.
Online nakupování přichází na chuť stále více lidí. To má vliv i na konzumaci letáků na Kupi.cz. Na online verzi letáků si pomalu začínají zvykat i starší 65 let, kteří se vždy přikláněli spíše k těm klasickým papírovým. V mobilní aplikaci a na webu Kupi.cz meziročně vzrostl počet online letáků přibližně o třetinu. Každý měsíc pak Kupi.cz navštíví přes 2 miliony reálných uživatelů. Nově právě i z řad seniorů.
Hynek Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz
Přehledná data i heat mapy
Kupi.cz nepřináší výhody pouze uživatelům. Naši klienti mohou pružně vyhodnocovat data o vývoji cen, délce trvání promo akcí či umístění a velikosti plochy v letácích. Získávají od nás nejen data o dosahu i zásahu, ale kdykoliv mají k dispozici i srovnání s konkurencí a přehled o nákupním chování uživatelů, tedy i o nákupních preferencích, času stráveném prohlížením letáku, klikanosti na produkty, nechybí měření zhlédnutí stránek letáků či informace o kategoriích nejhledanějších a nejoblíbenějších položek.
Co na Kupi.cz chystáme nového
Rozhodně nechceme usnout na vavřínech a nechat se uchlácholit rostoucím zájmem. Právě naopak. Stále se snažíme přicházet s něčím novým. Tak, aby Kupi.cz bylo pro lidi co nejintuitivnější a nejpřínosnější. Právě teď dokončujeme chystanou novinku – dynamický leták. Ten přinese zcela nové zobrazování produktů, bude přehlednější, s ještě vymazlenějším filtrováním a topováním slev či produktů v akci. Máte se opravdu na co těšit.
Nákupní rádce Kupi.cz spustil na svém online magazínu nový formát placené inzerce. Od října může klient kromě obsahové spolupráce a PR článku využít další možnost placené reklamy, kterou nabízí obchodní tým pod názvem Seznam Advertorial. Přesné zacílení máme v malíčku Tento reklamní formát, který velmi věrně simuluje nekomerční redakční text, lze cílit na vybranou lokalitu, …
Magazín největšího českého rádce Kupi.cz, který pomáhá s každodenními nákupy, má za sebou úspěšné léto. I přesto, že v letních měsících čtenost online magazínů obecně klesá a ve zpravodajství se tomuto období říká „okurková“ sezona, Kupi Magazín nezahálel. Kromě užitečných rad, inspirací a informací pro všechny se zájmem o nákupy zařadil do svého obsahu také …
Nejen my v Kupi.cz se chceme neustále zlepšovat. Stejnou motivaci mají i naši zákazníci. Proto jsme sesbírali několik dotazů ohledně tvorby letáků a využití dat. Odpovědi na ně možná pomohou i vám. Dotazy vychází také z rozhovoru s Hynkem Zbořilem, který vyšel na portálu Mediaguru.cz.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.