Sauto.cz má nový web i funkce. Redesignovaný portál nově umožňuje sdílet zkušenosti s nákupem i topovat inzeráty

Kristýna Hořovská 14. června 2021

Největší tuzemský inzertní auto-moto portál Sauto.cz nabízející nejširší nabídku vozů z autobazarů v Česku se dočkal redesignu. Služba je nyní například plně responzivní, nabídnout vůz k prodeji tak lze jednoduše i prostřednictvím mobilního telefonu. Na Sauto.cz nově nechybí i praktická možnost ukládat si oblíbené inzeráty nebo hledání a následně se k nim vrátit. Nakupující mohou sdílet zkušenosti s vybraným vozem a prodejci zase získávají praktickou možnost topovat své inzeráty.

Uživatelům Sauto.cz teď může při výběru nového vozu přijít vhod například srovnání ceny u nabízených vozů či hodnocení zkušeností s jednotlivými vozidly, kterou najdou v nové sekci „Zkušenosti majitelů”. Čerpat užitečné informace o jednotlivých vozech mohou zájemci od ostatních majitelů v přehledných diskuzních vláknech, o prodejcích se pak více dozví díky propojení s katalogem Firmy.cz.

„Lidé při koupi vozů rádi dají na doporučení, a naopak negativní zkušenost jiných nakupujících je může odradit od ukvapené a neseriózní koupě. Věřím, že zavedením možnosti uvádět doporučení pomůžeme tomu, aby byl obchod s automobily férovější,“ říká Pavel Kolář, manažer Sauto.cz.

Pro mnoho nakupujících je podle něj koupě vozu větší životní událostí, na které si dávají hodně záležet. Ocení proto i ukládání vybraných inzerátů. „Automobil není v myslích mnoha lidí chápán jako běžné spotřební zboží a finance do něj investované nebývají malé. Zákazníci si na výběru dávají záležet. Možnost vracet se k uloženým inzerátům se jim v době rozhodování rozhodně hodí,“ doplňuje Kolář.

Nové rozhraní pro prodejce umožňuje topování

Novinkou je i vylepšené rozhraní pro prodávající. To teď umožňuje sledovat statistiky inzerce v grafech a porovnávat vybraná období. Obsahuje i možnost editovat vizitku prodejce a jednoduše obsluhovat inzeráty a topovat je. „Pokud chce prodejce zvýšit dosah své inzerce, nově má možnost využít topování inzerátů, které mu umožní vracet jeho inzerci na přední příčky v řazení,“ uvádí Kolář. Nový web bude podpořen marketingovou kampaní, která navazuje na dlouhodobý komunikační koncept společnosti Seznam.cz a proběhne předně v onlinových médiích a v rádiích.

Kristýna Hořovská

PR specialista

Sdílet na sítích