Mapy.cz české internetové jedničky Seznam.cz spustily prázdninovou kampaň, jejímž cílem je podpora vnímání aplikace jako poskytovatele komplexního řešení pro každodenní cestování dostupné na jednom místě. Propagace je zaměřena primárně na automobilovou dopravu s rozšířenými možnostmi navigace, a to prostřednictvím mobilní aplikace Mapy.cz pro platformy Android a iOS. Rádiovou a televizní kampaň doplní online, konkrétně videa a příspěvky na sociálních sítích.
„Prostřednictvím kampaně chceme lidem ukázat, že naši aplikaci můžou používat každý den, protože jim pomůžeme vyřešit i městské scénáře jako aktuální dopravní informace. Taky je upozorníme, kde se na jejich cestě po České republice nachází uzavírky, nehody, kolony nebo stavby na silnici. V rámci volnočasových aktivit zase vyhledáme atraktivní místa v jejich okolí a doporučíme tipy na zajímavé výlety, ať už pěšky, na kole, nebo autem,“ říká Jakub Faifer, produktový manažer služby Mapy.cz. V průběhu kampaně se lidé dozví také o produktových novinkách, které Mapy.cz uživatelům nabídnou jako například upozornění na radary nebo překročení rychlosti.
Reklamní propagace poběží celé léto formou hraného video spotu, který navazuje na stejnou vizuální podobu a komunikační linku děda Vševěda, kterou Seznam.cz dlouhodobě v komunikaci využívá. Mediální mix zahrnuje online i offline média. Online obsahuje komunikaci na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci dopravního zpravodajství například v celoplošných rádiích Evropa 2, Frekvence 1, Blaník, Beat, Kiss, Radiožurnál, dále i na stanicích regionálních. Sponzorské spoty poběží i v České televizi.
O aplikaci Mapy.cz
Služba Mapy.cz svým uživatelům poskytuje aktuální dopravní informace a umožňuje vyhledat atraktivní místa v jejich okolí. Samozřejmostí je i doporučování nejbližších restaurací, hotelů nebo zastávek městské hromadné dopravy. Mapy.cz prostřednictvím počítače nebo mobilního telefonu využije během léta za měsíc až 6 000 000 lidí.