Letos jsme zorganizovali už pátý ročník soutěže pro studenty vybraných vysokých a vyšších odborných škol, kde si teoreticky i prakticky mohli vyzkoušet vytváření a správu kampaní v reklamním systému Sklik.
Poslední dva ročníky se vzhledem k situaci musely konat online, čemuž jsme přizpůsobili i průběh soutěže. Jsme ale moc rádi, že zájem z řad škol i studentů byl opět ohromný. Celkem se zúčastnilo 77 studentů ze 4 škol rozdělených do 18 týmů.
V soutěži si každý tým vybere reálného klienta, pro kterého bude inzerci v Skliku vytvářet. Následně se pravidelně účastní teoretických i praktických workshopů vedených odborníky přímo ze Seznamu. Na základě těchto znalostí pak týmy po předem vymezené období vytváří a spravují inzerci.
Svoje výsledky na závěr týmy sepíšou a odborná porota vybere celkem tři z nich, které se zúčastní finále a budou soutěžit o to, kdo získá možnost absolvovat stáž v Seznam.cz.
Letošní ročník vyhrál tým z České zemědělské univerzity v Praze s klientem Maptel.cz. Výhercům moc gratulujeme a věříme, že i ostatní účastníci si celou Seznam.cz studentskou kampaň užili a získali spoustu zkušeností, které jim pomohou v budoucí kariéře.
Jak hodnotí svoji účast jednotliví studenti, si můžete přečíst níže.
Účast v kampani přinesla především praktické znalosti a zároveň jsme získali teoretický základ, který nám pomůže rozvíjet se v oblasti online marketingu. Pracovali jsme s reálnými daty klienta, které jsme museli zpracovat, abychom dosáhli jeho cíle. Nejvíce interaktivním úkolem podle nás bylo vytvořit skutečné reklamy, na které lidé klikali. A také je neustále upravovat. Ještě jednou musíme podotknout, že Sklik studentská kampaň je zaměřena právě na praktické znalosti, které se v budoucnu budou hodit jak pro vlastní znalosti, tak i do práce. Je to skvělá příležitost otestovat své síly v marketingové komunikaci a neváháme se opět zúčastnit takové akce!
Díky Seznam.cz studentské kampani jsme si zopakovali základy PPC reklamy a naučili se orientovat v systému Sklik. Také jsme získali možnost aplikovat teorii ze školy v praxi. Moc se nám líbil přístup lektorů, kteří opravdu srozumitelně vysvětlovali teorii a nikdy jim nebylo na obtíž nám pomoci, když nastal problém v praxi. Vůbec jsme nečekali, že bychom mohli postoupit do finále, ale nakonec jsme získali 3. místo, což je pro nás neskutečný úspěch, jelikož konkurence byla velká a vítězný tým si výhru opravdu zasloužil. Jsme moc rádi, že jsme se do soutěže přihlásili a určitě bychom účast doporučili všem studentům, kteří mají možnost se zapojit.
Studentská kampaň od Seznam.cz mi nabídla možnost nastavit kampaň pro reálného klienta, který je mi opravdu blízký. Praktické zkušenosti se v distanční době získávají těžko, ale zapojení do studentské kampaně byla výzva. Bylo třeba využít veškeré znalosti Skliku, které náš tým získal. V rámci nastavení účtu jsme se potýkali s řadou překážek a změn, které bylo potřeba okamžitě řešit. Náš tým se postupem času zmenšil na tři členy, kteří spolu výborně komunikovali a hledali řešení jakýchkoliv nedostatků. I když na první místo naše snaha nestačila, moc jsme si užili každý moment kampaně. Máme radost, že našemu klientovi Bezva Tábor jsme mohli pomoci.
Jak celou soutěž hodnotí samotná škola si můžete přečíst zde.
V Seznamu fandíme mladým talentům, a proto každoročně pořádáme stáž pro studenty v oblasti online marketingu. Stážisté se u nás naplno zapojují do pracovního procesu, aby zjistili, jestli je pro ně online marketing to pravé. Na dojmy ze stáže jsme se zeptali těch nejpovolanějších – letošních vítězů Seznam.cz studentské kampaně (SSK).
Máme za sebou už 8. ročník vzdělávací soutěže Seznam.cz studentská kampaň pro studenty vysokých a vyšších odborných škol. Zájem ze strany studentů i škol je rok od roku větší – letošního ročníku se ve 25 týmech zúčastnilo celkem 112 studentů ze 6 škol z celého Česka. A týmy, které se utkaly ve finále, byly nebývale vyrovnané.
Je to tady! Startuje už 8. ročník Seznam.cz studentské kampaně, soutěže pro studenty středních a vysokých škol napříč Českem. Jejím cílem je nabídnout studentům nejen teoretické, ale hlavně praktické zkušenosti s reklamním systémem Sklik od české internetové jedničky.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.