Vydavatelé se 16. září mohou těšit na úplně první ročník online konference, na které se dozví vše o oblíbené službě Seznam.cz Newsfeed. Jak čtenářům nabídnout články, které je zajímají a které chtějí číst? Co na domovské stránce Seznam.cz a jiných webech funguje a jak? Kolik lidí službu pravidelně využívá a kolik článků se denně v Newsfeedu objeví? Nejen tyto otázky chystaná konference zodpoví.
Účastníkům se představí celkem sedm řečníků, kteří za službou Seznam.cz Newsfeed stojí. Promluví například produktový manažer Marek Vacek, který prozradí plány dalšího rozvoje služby a nastíní, jak se článek dostane z RSS až na homepage Seznamu. Šéf obsahu domovské stránky Seznam.cz Ondřej Tolar pak shrne, proč je důležité uživatelům nabízet kvalitní obsah a originální témata. A co může web udělat pro to, aby ve feedu uspěl.
Manažer produktového týmu z divize Reklamy, Štěpán Škrob, ve svém příspěvku představí detekci clickbaitu, kterou nově zajišťují neuronové sítě.
Dále vystoupí Renata Cinkeová, Vojtěch Bek nebo Zuzana Neupauerová. Ti budou mluvit o tom, jak se online reklama v minulosti prosadila, a to zejména díky možnostem pokročilého cílení i přesnějšího vyhodnocování. Co se ale stane, pokud spolu technologie nabídkových a poptávkových stran nebudou moct komunikovat a výhody cílení i měření zmizí? Ztratí inzerenti chuť utrácet své rozpočty? Zuzana prozradí, co Seznam dělá proto, aby takto černý scénář nenastal.
Ředitel divize Reklamy, Ondřej Krišica, bude v průběhu celého živého vysílání konference připravený odpovídat na dotazy účastníků.
Seznam.cz Newsfeed forum odstartuje už 16. září od 9:30 hodin a je pro zájemce zdarma. Pokud byste chtěli být u toho, napište nám na seznam.partner@firma.seznam.cz.