Spravujete kampaně v Skliku? Přihlaste se do naší Sklik výzvy a vyhrajte skvělé ceny. A nově se mohou zapojit opravdu všichni (tedy kromě klientů, kterým kampaně spravujeme my v Seznamu). Nezáleží tedy na tom, jestli jste specialista v agentuře, freelancer nebo pracujete přímo na straně klienta. Možnost přihlásit se a vyhrát má opravdu každý!
Blíží se Vánoce a všichni začínáme řešit dárky pro své nejbližší. Pokud pracujete stejně jako my v online marketingu, tak nám dáte zcela jistě za pravdu, že to je pro mnoho klientů nejdůležitější období v roce. Víme, že odvádíte v kampaních Skliku skvělou práci a my vás za to chceme odměnit. Proto jsme pro vás připravili další Sklik výzvu. Soutěž, kde se pochlubíte svojí prací a seznamácký Ježíšek toho nejlepšího z vás štědře odmění.
Jak se do Sklik výzvy zapojit
Vyberte jeden účet, ve kterém využíváte široké možnosti naší Sklikové obsahové sítě. Právě tu totiž bude naše porota hodnotit. Mezi hodnotící kritéria bude patřit to, které typy cílení a formáty v obsahové síti využíváte a jak pracujete se strukturou kampaní/sestav. To všechno vyhodnotí naše odborná porota a do 21. 11. 2021 vyhlásí vítěze.
A jak se do Sklik výzvy tedy přihlásit? Najděte se v postupu níže:
Pak vyberte klienta, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý specialista v agentuře může přihlásit vždy jen 1 účet.
Pak vyberte klienta, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý freelancer může přihlásit vždy jen 1 účet.
Pak vyberte jeden ze svých Sklikových účtů, který má podle vás největší šanci vyhrát a kterému spravujete kampaně v Skliku. Přihlaste se s ním skrze formulář níže. Každý specialista na straně klienta může přihlásit vždy jen 1 účet.
Přihlásit se můžete do neděle 17. 10. 2021 skrze formulář níže – nejpozději do 23:59 hodin.
Pro účely naší výzvy jsme sestavili porotu. Ta se odborným okem podívá na všechny přihlášené účty Skliku a nejpozději 21. 11. 2021 vyhlásí vítěze.
O co se soutěží
Bedna s vínem a šunkou jamon
Sedací pytel
Hodnotný poukaz pro specialistu na nákup zboží nebo služeb
Black Friday je synonymum začátku vánočního nákupního shonu. A právě v tomto vypjatém období, kdy se prodejci předhánějí v atraktivitě nabídek a marketingových kampaních, chceme ocenit ty nejkreativnější a nejúspěšnější strategie. Přicházíme s výzvou zaměřenou na nejlepší Black Friday strategii.
Získávání nových zákazníků je klíčové pro udržení konkurenceschopnosti, a proto jsme poslední Sklik výzvu zaměřili na akviziční strategii v obsahové síti. Kdo nejlépe využil potenciál cílené reklamy? Představujeme vítěze i jejich výherní strategie.
Léto končí, a proto je čas vybalit kufry, vysypat písek z bot a ponořit se do plánování marketingových kampaní. Pokud máte chuť se zviditelnit a zároveň získat hodnotné ceny, máme pro vás další Sklik výzvu. Tentokrát se vrhneme do světa akvizičních kampaní v obsahové síti.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.