Jak lépe monetizovat web díky Seznam Newsfeedu? Video plné otázek a odpovědí. O připravovaných novinkách, které Newsfeed v nejbližší době čekají, si popovídá šéfredaktor zpravodajství TV Seznam Pavel Cyprich, s konzultantem Seznam Partner Vojtou Bekem.
Seznam šlape v poslední době hodně do videa, jaké novinky v této oblasti Seznam Parner připravuje?
Pracujeme na tom, abychom na naše partnerské weby rozšířili instream reklamu. Partneři mají několik možností, jak s námi spolupracovat. První možností je umístit své video po domluvě s redakcí na Stream.cz. Další možností je například využití našeho úložiště, včetně našeho technického řešení přehrávače, nebo integrovat reklamu do vlastního přehrávače, který používají.
Když se scrolluje v newsfeedu, lze si všimnout možnosti lajkovat článek nebo se zapojit do diskuze. To je také novinka, pokud vím.
Ano, to je také jedna z věcí, které na naše partnery rozšiřujeme. Chceme jim dát možnost lépe interagovat se svými čtenáři. Mohou tak získat jejich zpětnou vazbu. Navíc to má další monetizační potenciál, protože když chce uživatel článek komentovat, musí se na daný web vrátit. Tím se zvyšuje zobrazení stránky, zobrazení reklamních ploch.
Kromě videa jede Seznam na vlně podcastů. Máme vlastní platformu Podcasty.cz. Dá se i tento web marketingově a finančně využít?
Ano, pokud naši partneři tvoří nějaký audio obsah, mohou jej umístit do ekostystému Seznamu. Například na již zmíněnou platformu Podcasty.cz. Seznam v tuto chvíli pracuje dále na tom, abychom byli schopni audioreklamu umístit do přehrávačů třetích stran.
Jaké jsou další novinky pro Seznam Partnera v roce 2022, nebo jak se bude pracovat s návštěvností na Newsfeedu a mnoho dalšího se dozvíte ve videu.