U kombinovaných reklam v obsahové síti Skliku můžete nyní využívat barev a stylovat tak své reklamy v souladu s vaší firemní identitou. Abychom vám ušetřili práci, všem stávajícím reklamám jsme barvy přiřadili automaticky. Kde se barvy budou zobrazovat a jaké jsou jejich možnosti nastavení?
Každá kombinovaná reklama se může zobrazit až se dvěma vlastními barvami. Ty lze nastavit buď na úrovni účtu, nebo u každé jednotlivé reklamy zvlášť (toto nastavení pak má přednost). Barvy nastavené na úrovni účtu se automaticky přednastavují u všech nově vytvářených kombinovaných reklam. Více v nápovědě.
Jak mohou reklamy s barvami inzerenta vypadat?
Abyste nemuseli přidávat barvy k reklamám stávajícím, přidali jsme k nim již dnes barvy za vás. Barvy byly vybrány automaticky z log jednotlivých reklam.
Kombinované reklamy včetně barev se začnou postupně zobrazovat v obsahové síti Skliku od 24. ledna 2022. Máte tedy 2 týdny na to si automaticky přiřazené barvy přenastavit, pokud byste preferovali nějaké jiné, než ty, které byly vybrány na základě vašeho loga systémem.
Je také potřeba zmínit, že negarantujeme, že se kombinované reklamy zobrazí s těmito barvami vždy. U části reklamních ploch, zejména těch nativních nebo v těch umístěných pod článkem, se budou zobrazovat nadále v barvách šablony nastavené provozovatelem daného webu.
Věříme, že možnost zadávat barvy pomůže zvýšit efekt vašich reklam díky snadnější identifikací reklamy se značkou.
Za celý tým Skliku David Velechovský a Pavel Hennlich
Nákupní rádce Zboží.cz nezahálí ani během hlavní e-commerce sezóny a přináší poslední letošní produktové novinky. Personalizovaná homepage, řízení inzerce na Seznamu na jednom místě a pokles ceny ve výsledcích hledání přináší našim inzerentům další možnosti jak zasáhnout a zaujmout potenciální zákazníky.
Být vidět je pro každý e-shop základem úspěchů. A ví to i náš klient decoDoma. Proto jsme společně podnikli několik kroků, kterými jsme během relativně krátké doby výrazně zlepšili dohledatelnost jeho produktů na Zboží.cz. A postup jsme pro vás sepsali do případové studie.
Zajímá vás, jak jsme společně s klientem T.S. Bohemia díky optimalizaci biddingu a klíčových elementů feedu na Zboží.cz dosáhli výrazného zlepšení konverzních výsledků při nízkém PNO? V případové studii se s vámi podělíme o jednotlivé kroky, které jsme v průběhu spolupráce podnikli, i výsledky, kterých jsme dosáhli díky pravidelným úpravám kampaní. Inspirujte se, abyste na Zboží.cz uspěli i vy.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.