Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
U kombinovaných reklam v obsahové síti Skliku můžete nyní využívat barev a stylovat tak své reklamy v souladu s vaší firemní identitou. Abychom vám ušetřili práci, všem stávajícím reklamám jsme barvy přiřadili automaticky. Kde se barvy budou zobrazovat a jaké jsou jejich možnosti nastavení?
Každá kombinovaná reklama se může zobrazit až se dvěma vlastními barvami. Ty lze nastavit buď na úrovni účtu, nebo u každé jednotlivé reklamy zvlášť (toto nastavení pak má přednost). Barvy nastavené na úrovni účtu se automaticky přednastavují u všech nově vytvářených kombinovaných reklam. Více v nápovědě.
Abyste nemuseli přidávat barvy k reklamám stávajícím, přidali jsme k nim již dnes barvy za vás. Barvy byly vybrány automaticky z log jednotlivých reklam.
Kombinované reklamy včetně barev se začnou postupně zobrazovat v obsahové síti Skliku od 24. ledna 2022. Máte tedy 2 týdny na to si automaticky přiřazené barvy přenastavit, pokud byste preferovali nějaké jiné, než ty, které byly vybrány na základě vašeho loga systémem.
Je také potřeba zmínit, že negarantujeme, že se kombinované reklamy zobrazí s těmito barvami vždy. U části reklamních ploch, zejména těch nativních nebo v těch umístěných pod článkem, se budou zobrazovat nadále v barvách šablony nastavené provozovatelem daného webu.
Věříme, že možnost zadávat barvy pomůže zvýšit efekt vašich reklam díky snadnější identifikací reklamy se značkou.
Za celý tým Skliku David Velechovský a Pavel Hennlich